Käynnistä video
10.11.2019 klo 11:38

10 viikon eristyksissä olo päättyy tänään – lähtö stressaa Anua

Tänään on finaalipäivä. Asukkaiden mielessä on pyörinyt koko päivän ulkomaailma ja heidän Big Brother -matkansa päättyminen.

Anu on vetäytynyt makuuhuoneeseen, ja Kevin tulee makoilemaan hänen seuraksi. Kaksikko silittelee toisiaan, ja Anu kertoo että hän on ahdistunut ja häntä stressaa kotiin pääsy. Anua jännittää se, että hänen on otettava taas elämänsä ohjat käsiin. Anu on muiden finalistien tapaan viettänyt viimeiset 10 viikkoa Big Brother -talossa, jossa Big Brother on huolehtinut pitkälti käytännön asioista.

Kevin ihmettelee mitä ohjaamista elämässä on, ja lohduttaa Anua:

“Kyllähän sä osaat. Ei sulla ole mitään suoritettavaa. Menet kotiin, rakastat sun lapsia. Jes! Sä osaat tehdä itelles aamupalan, lapset osaa melkein tehdä aamupalan, sä osaat tehdä niillekin. Sit sä jossain kohtaa meet töihin, sä oot tehny sitäkin kaks vuotta. Ei hätiä mitiä!”

Kevinin sanat saavat Anun paremmalle tuulelle, ja hän hymyilee nyökkäillen Kevinille.

Big Brother Suomi -finaalilähetys tänään klo 21 Nelosella!

Kuka voittaa 30 000 euroa? Äänestä!

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Päivätehtävä: Villen syntymäpäiväkakku

Päivätehtävä: Villen syntymäpäiväkakku

25.10.2019 klo 15:05
Villen syntymäpäiväjuhlien kunniaksi jokainen asukas pääsee koristelemaan Villelle syntymäpäiväkakun! Kakun tekoon he saavat Big B...
Big Brother Suomen voittaja on Kristian! Mies ei ole uskoa uutista todeksi

Big Brother Suomen voittaja on Kristian! Mies ei ole uskoa uutista todeksi

10.11.2019 klo 23:20
#bbkristian
Anu häädettiin finaaliviisikosta toisena, joutui vastaamaan kysymyksiin Helmeristä: "Hän soittaa mulle!"

Anu häädettiin finaaliviisikosta toisena, joutui vastaamaan kysymyksiin Helmeristä: "Hän soittaa mulle!"

10.11.2019 klo 21:54
#bbanu
Kimmo putosi ensimmäisenä finaaliviisikosta: "Nyt tuntuu todella hyvältä!"

Kimmo putosi ensimmäisenä finaaliviisikosta: "Nyt tuntuu todella hyvältä!"

10.11.2019 klo 21:48
#bbkimmo
Finaaliäänestys: Kuka asukkaista voittaa Big Brotherin ja 30 000 euroa?

Finaaliäänestys: Kuka asukkaista voittaa Big Brotherin ja 30 000 euroa?

3.11.2019 klo 22:35
Big Brother Suomi huipentuu sunnuntaina 10.11. finaalilähetykseen, jossa selviää, kuka asukkaista voittaa Big Brotherin sekä 30 00...
Viimeinen ateria – Kristian ei tilannutkaan hapansilakkaa: “Pitäis olla tortillaa, mut täs on kaikennäköstä!”

Viimeinen ateria – Kristian ei tilannutkaan hapansilakkaa: “Pitäis olla tortillaa, mut täs on kaikennäköstä!”

10.11.2019 klo 17:59
Päivätehtävässä tanssitaan ja juhlistetaan finaalipäivää!

Päivätehtävässä tanssitaan ja juhlistetaan finaalipäivää!

10.11.2019 klo 12:51
#bbkimmo #bbkevin #bbkristian #bbanu #bbhelmeri
Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

10.11.2019 klo 08:58
#bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbkristian #bbanu
Katsojat äänestivät – talon viimeisen aterian päättää Kristian: "Surströmmingiä?"

Katsojat äänestivät – talon viimeisen aterian päättää Kristian: "Surströmmingiä?"

9.11.2019 klo 23:10
#bbkristian
Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta