4.10.2019 klo 23:04

1970-luvun muuveilla nykytanssikilpailun voittoon: “Kimmo vanha discojyrä!”

Asukkaat mittelivät tänään Rahalaitoksen kilpailussa kehittämillään nykytanssikoreografioilla, ja katsojat saivat äänestää parasta tanssiesitystä. Voiton vei discotanssiesityksellään ihastuttanut Kimmo. Hän saa palkinnoksi BB-talossa käytettäväkseen 25 rahnaa tai 250 euroa, jonka hän saa talosta lähtiessään.

Toiset asukkaat seurasivat silmät pyöreinä Kimmon esitystä, kun mies laittoi johntravoltamaisesti tuulemaan 1970-luvun discotanssiliikkeisiin luottaen.

“Kimmo vanha discojyrä!” toiset ihastelivat.

Tanssiasuina olivat nykytanssin henkeen osuvasti sopivat, viikkotehtävässä käytetyt punaiset ja siniset sukkapuvut. Asuja sai vapaasti tuunata. Punaisilla ja sinisillä oli kummallakin joukkueella oma kappaleensa, jonka tahtiin kukin asukas esitti oman koreografiansa vuorollaan.

Katso hillittömän hauskat tanssiesitykset täältä.

 

Tieto voitosta yllätti miehen, joka hymyili vaitonaisena hurraaville asukkaille.

Kimmo päätti ottaa ennemmin rahnat, sillä hänen rahnakassansa on jo hupenemassa.

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

3.11.2019 klo 21:56
#bbanu #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo #bbville #bbkevin
Vaikuta talon tapahtumiin: kielletäänkö asukkailta kiroilu vai nikotiinituotteet?

Vaikuta talon tapahtumiin: kielletäänkö asukkailta kiroilu vai nikotiinituotteet?

14.9.2019 klo 13:44
Onko asukkaiden kiroilu käynyt hermoille vai haluaisitko ennemmin, että asukkaat pidättäytyisivät tupakoinnista? Tänä iltana Big B...
#bbkimmo #bbmira
Päivätehtävässä tanssitaan ja juhlistetaan finaalipäivää!

Päivätehtävässä tanssitaan ja juhlistetaan finaalipäivää!

10.11.2019 klo 12:51
#bbkimmo #bbkevin #bbkristian #bbanu #bbhelmeri
Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

10.11.2019 klo 08:58
#bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbkristian #bbanu
Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

9.11.2019 klo 22:56
#bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbkristian
Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

9.11.2019 klo 21:23
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

9.11.2019 klo 19:20
#bbkristian #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
Kuka ansaitsee 30 000 euroa? Asukkaat nimesivät oman suosikkinsa

Kuka ansaitsee 30 000 euroa? Asukkaat nimesivät oman suosikkinsa