30.9.2019 klo 16:58

Äänestystilanne nyt – onko Krisun hurja etumatka hiipumassa?

Tällä viikolla asukkaiden kohtalo on täysin katsojien käsissä, sillä katsojat saavat äänestää suosikkiasukkaitaan turvaan häätöäänestykseltä.

Tällä hetkellä Krisun kova etumatka on hieman laantunut, vaikka herra onkin äänestyksessä edelleen suosion huipulla. Myös Kevin ja Helmeri ovat pitäneet paikkansa kärkikolmikossa ja Helmeri on hieman jopa parannellut asemiaan. Loppupäässä muutoksia on tapahtunut enemmän, kun Milla on amppaissut kaksi pykälää ylöspäin toiseksi viimeiseltä sijalta. Jukka on myös noussut jumbopaikalta ja sinne on tipahtanut Mira. Tilanne voi kuitenkin vielä muuttua, sillä äänestys on auki kello 22 asti.

Heti äänestyksen sulkeuduttua asukkaille kerrotaan suorassa lähetyksessä, ketkä ovat turvassa. Ilmoitus tulee yllätyksenä, sillä asukkailla ei ole tietoa siitä, että tällä viikolla valta on katsojilla.

Kurkkaa äänestysohjeet täältä ja vaikuta! 

 

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Viikkotehtävän aikana BB-talossa lasketaan dinosauruksia ja suojellaan dinosauruksen munia!

Viikkotehtävän aikana BB-talossa lasketaan dinosauruksia ja suojellaan dinosauruksen munia!

28.10.2019 klo 13:39
Big Brother -talon yhdeksännellä viikolla talossa näkyy dinosauruksia! Asukkaiden viikkotehtävänä on laskea kaikki näkemänsä dinos...
#viikkotehtävä
Big Brother Suomen voittaja on Kristian! Mies ei ole uskoa uutista todeksi

Big Brother Suomen voittaja on Kristian! Mies ei ole uskoa uutista todeksi

10.11.2019 klo 23:20
#bbkristian
Anu häädettiin finaaliviisikosta toisena, joutui vastaamaan kysymyksiin Helmeristä: "Hän soittaa mulle!"

Anu häädettiin finaaliviisikosta toisena, joutui vastaamaan kysymyksiin Helmeristä: "Hän soittaa mulle!"

10.11.2019 klo 21:54
#bbanu
Kimmo putosi ensimmäisenä finaaliviisikosta: "Nyt tuntuu todella hyvältä!"

Kimmo putosi ensimmäisenä finaaliviisikosta: "Nyt tuntuu todella hyvältä!"

10.11.2019 klo 21:48
#bbkimmo
Finaaliäänestys: Kuka asukkaista voittaa Big Brotherin ja 30 000 euroa?

Finaaliäänestys: Kuka asukkaista voittaa Big Brotherin ja 30 000 euroa?

3.11.2019 klo 22:35
Big Brother Suomi huipentuu sunnuntaina 10.11. finaalilähetykseen, jossa selviää, kuka asukkaista voittaa Big Brotherin sekä 30 00...
Viimeinen ateria – Kristian ei tilannutkaan hapansilakkaa: “Pitäis olla tortillaa, mut täs on kaikennäköstä!”

Viimeinen ateria – Kristian ei tilannutkaan hapansilakkaa: “Pitäis olla tortillaa, mut täs on kaikennäköstä!”

10.11.2019 klo 17:59
Päivätehtävässä tanssitaan ja juhlistetaan finaalipäivää!

Päivätehtävässä tanssitaan ja juhlistetaan finaalipäivää!

10.11.2019 klo 12:51
#bbkimmo #bbkevin #bbkristian #bbanu #bbhelmeri
10 viikon eristyksissä olo päättyy tänään – lähtö stressaa Anua

10 viikon eristyksissä olo päättyy tänään – lähtö stressaa Anua

10.11.2019 klo 11:38
#bb-anu #bb-kevin
Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

10.11.2019 klo 08:58
#bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbkristian #bbanu
Katsojat äänestivät – talon viimeisen aterian päättää Kristian: "Surströmmingiä?"

Katsojat äänestivät – talon viimeisen aterian päättää Kristian: "Surströmmingiä?"

9.11.2019 klo 23:10
#bbkristian