Käynnistä video
9.11.2019 klo 10:43

Anu avautuu Kimmolle yön pikkutunneilla Kalakeittomiehestä: “Ois hienoa nähdä hänet siellä yleisössä”

Big Brother -talossa on vietetty Anun päivän kunniaksi pikkujouluja. Kevin ja Helmeri ovat nukkumassa, ja muut asukkaat maistelevat vielä yön pikkutunneilla jouluruokia.

Anu, Kristian ja Kimmo ovat puhuneet aiemmin illalla Anun ja Helmerin suhteen laadusta tupakkapaikalla. Kristian ja Kimmo utelivat mistä Anun ja Helmerin suhteessa on kyse, mutta Anu ei osannut määritellä mitä he ovat Helmerin kanssa. Kristian epäili että Helmerillä on vahvemmat tunteet Anua kohtaan kuin Anulla Helmeriä kohtaan.

Anu paljastaa Kimmolle ja Kristianille, että ennen taloon tuloa hänellä oli “Kalakeittomies”, jonka kanssa he olivat sopineet että mies tulisi finaaliin jos Anu sinne asti pääsee. 


Kimmo kyselee Anulta, haluaisiko tämä että mies olisi häntä vastassa finaalissa.

“Kaikkia loukkaamatta, ois hienoa nähdä hänet siellä yleisössä”, nainen paljastaa pitkän pohdinnan jälkeen.

“Kun mä Helmerille kerroin tästä asiasta, oli vähän kiusallinen tilanne”, Anu kertoo Kimmolle.

Kimmo analysoi Anun ja Helmerin romanssia ja kysyy:

“Eikö se näin ole, että Helmeri on enemmän ollut mukana tossa hommassa?”

“Joo”, vastaa Anu hiljaa.

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Kevinin yölliset touhut herättävät hilpeyttä – halasi Helmeriä ja iski tätä nivusiin

Kevinin yölliset touhut herättävät hilpeyttä – halasi Helmeriä ja iski tätä nivusiin

4.11.2019 klo 12:59
#bbhelmeri #bbkevin #bbanu #bbkristian #bbkimmo
Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

2.11.2019 klo 17:18
#bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

9.11.2019 klo 22:56
#bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbkristian
Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

9.11.2019 klo 21:23
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

9.11.2019 klo 19:20
#bbkristian #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

21.10.2019 klo 21:30
Asukkaat suorittavat parhaillaan Kauas on pitkä matka -viikkotehtävää. Porukka matkaa “Leville” lomalle, mutta kaikkein tyypillisi...
#bbkevin #bbkristian #bbhelmeri #bbjukka #bbkimmo #bbanu #bbville
 Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

9.11.2019 klo 16:53
#bbkimmo #bbkristian #bbanu #bbhelmeri #bbkevin
Big Brother Suomi on noussut syksyn suurimmaksi tv-ilmiöksi  – BB:llä jo yhteensä yli 29 miljoonaa starttia Ruudussa!

Big Brother Suomi on noussut syksyn suurimmaksi tv-ilmiöksi – BB:llä jo yhteensä yli 29 miljoonaa starttia Ruudussa!

29.10.2019 klo 11:32
Suomi on miljoonien kyttääjien maa! Vauhdikkaita viikkotehtäviä, Jukan ja Eeva-Leenan hempeitä hetkiä, Tarinan loputonta puhetulv...
#bbanu #bbkristian #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

8.11.2019 klo 21:57
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Asukkaiden upeat luomukset catwalkilla – ken on heistä kaikkein kaunein?

Asukkaiden upeat luomukset catwalkilla – ken on heistä kaikkein kaunein?

7.11.2019 klo 19:18
#bbkevin #bbkristian #bbanu #bbkimmo #bbhelmeri