Käynnistä video
10.11.2019 klo 21:54

Anu häädettiin finaaliviisikosta toisena, joutui vastaamaan kysymyksiin Helmeristä: "Hän soittaa mulle!"

BB-finaaliviisikosta tippui toisena Anu, Kimmon jälkeen. Nainen jätti talon iloisena, vaikka häntä jännittääkin ulkomaailman kohtaaminen.

Nainen saapuu hyväntuulisena Elina Kottosen luokse Big Brother Suomi -studioon.

Nainen on aivan pöllämystynyt saatuaan olla talossa koko kymmenen viikkoa:

”Mä ajattelin, että mä oon siellä ehkä muutaman viikon, en kauempaa kestäisi olla erosta lapsista”, Anu kertoo.

Anu koki aluksi myös, ettei hänellä ole paljon annettavaa:

”Olin lukkotilanteessa, sellaisessa lukossa. Pikku hiljaa ne alkoi aukeamaan!”

Nainen kokee, että loppujen lopuksi hän pystyi avautumaan oli oli talossa oma itsensä.

Aika talossa oli Anulle vaikea:

”Kun meni ikävämoodiin, siitä oli vaikea päästä pois. Tänäänkin prosessoi juttuja vahvasti”, nainen kertoo.

Toisaalta parhaat hetket olivat jotakin aivan huikeaa:

”Huippuhetket taas oli aivan sairaita. Se meni aivan laidasta laitaan!”

Elina Kottonen kysyy tietenkin Helmeristä, mutta Anusta ei saa paljon irti:

”Me sovittiin, että Helmeri soittaa mulle. En tiedä, mitä aion hänelle sanoa, mä meen ensin kotiin.”

 

 

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
 Asukkailla alkaa skuuttikoulu – Kevin sekoaa onnesta: “Maailman hienoin juttu!”

Asukkailla alkaa skuuttikoulu – Kevin sekoaa onnesta: “Maailman hienoin juttu!”

4.11.2019 klo 15:10
#bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbkristian
BB-asukkaat äänestivät väärän henkilön varkaaksi - luvassa sakkorangaistus!

BB-asukkaat äänestivät väärän henkilön varkaaksi - luvassa sakkorangaistus!

4.9.2019 klo 13:54
Big Brother -talossa käytiin tänään taas kerran kiivasta keskustelua, kun asukkaat yrittivät selvittää viikkotehtävän varasta. Eil...
#bbanu #viikkotehtävä
Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

10.11.2019 klo 08:58
#bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbkristian #bbanu
Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

9.11.2019 klo 22:56
#bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbkristian
Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

9.11.2019 klo 21:23
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

9.11.2019 klo 19:20
#bbkristian #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
Kuka ansaitsee 30 000 euroa? Asukkaat nimesivät oman suosikkinsa

Kuka ansaitsee 30 000 euroa? Asukkaat nimesivät oman suosikkinsa