Käynnistä video
3.11.2019 klo 10:31

Anu odottaa innoissaan häätöäänestystä: “Nyt on 50/50 toi äänestys, niin en tiiä”

Helmeri ja Anu ovat aamukävelyllä talon pihalla, kun Helmeri kysyy Anulta, mitkä tämän tunnelmat ovat illan häätöäänestyksen suhteen.

“Siis innoissani”, Anu vastaa yllättäen.

“Nyt on 50/50 toi äänestys, nii en tiiä”, nainen lisää.

Häätöäänestyksessä on Anun lisäksi Ville.

“Nii.. Jännä paikka se on sitte. Voi käydä miten vaan”, Helmeri pohtii.

Keskustelu kääntyy jo finaaliviikkoon, ja kaksikko pohtii, miten talosta lähdetään sitten ihan viimeisenä päivänä. Helmerin näkemyksen mukaan kaikki lähtevät samaan aikaan.

“Veikkaan, et meille tulee ihan sairaan hieno viikko ensinnäkin, ja sit me kaikki ollaan finaalissa. Tai siellä finaalilähetyksessä”, mies analysoi.

Helmeriä tuntuu jännittävän illan häätöäänestys enemmän kuin Anua, joka taas odottaa pääsevänsä tapaamaan lapsiaan ja sanookin menevänsä heidän luokseen heti, kun talosta lähtee, oli se sitten tänään tai ensi viikolla.

“Mitäs jos sä lähdet tänään, niin mitäs sitten?” Helmeri koettaa tentata Anua.

“No mitäs sitten”, Anu vastaa levollisesti.

“Jos mä lähden tänään, nii sitten se vähän niinku sekottaa pakkaa”, nainen lisää hetken kuluttua.

Illan häätöäänestys näyttää, ketkä asukkaista pääsevät näkemään viimeisen viikon.

Muista äänestää suosikkiasi!

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Villen jymy-yllätys – testamenttasi rahnansa Kevinille: “Ehkä hän ajatteli, että ne ei menisi viinaan ja tupakkaan”

Villen jymy-yllätys – testamenttasi rahnansa Kevinille: “Ehkä hän ajatteli, että ne ei menisi viinaan ja tupakkaan”

5.11.2019 klo 09:06
#bbkevin #bbhelmeri #bbkimmo #bbanu #bbkristian
Anu siirtyi Kimmon viereen nukkumaan ja ihmettelee Helmerin käytöstä – onko Hemmi mustasukkainen?

Anu siirtyi Kimmon viereen nukkumaan ja ihmettelee Helmerin käytöstä – onko Hemmi mustasukkainen?

4.11.2019 klo 10:03
#bbanu #bbkimmo #bbhelmeri
Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

10.11.2019 klo 08:58
#bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbkristian #bbanu
Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

9.11.2019 klo 22:56
#bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbkristian
Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

9.11.2019 klo 21:23
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

9.11.2019 klo 19:20
#bbkristian #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
Kuka ansaitsee 30 000 euroa? Asukkaat nimesivät oman suosikkinsa

Kuka ansaitsee 30 000 euroa? Asukkaat nimesivät oman suosikkinsa

9.11.2019 klo 18:42
#bbkimmo #bbhelmeri #bbanu #bb-helmeri #bbkevin
 Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

9.11.2019 klo 16:53
#bbkimmo #bbkristian #bbanu #bbhelmeri #bbkevin
Anu avautuu Kimmolle yön pikkutunneilla Kalakeittomiehestä: “Ois hienoa nähdä hänet siellä yleisössä”

Anu avautuu Kimmolle yön pikkutunneilla Kalakeittomiehestä: “Ois hienoa nähdä hänet siellä yleisössä”

9.11.2019 klo 10:43
#bbanu #bbkimmo #bbhelmeri #bbkristian
Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

8.11.2019 klo 21:57
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian