Käynnistä video
31.10.2019 klo 13:08

Asukkaat rikkovat piñatat ilolla – mutta nyt dinoja on ympäri pihaa: "Voi v*ttu!"

Asukkaiden päivätehtävänä oli rikkoa kolme pihalla roikkuvaa pinjataa, joiden sisällä on pieniä dinosauruksia.

Tehtävä itsessään onnistuu mallikkaasti, kun Kimmon, Kristianin ja Villen avustuksella Kevin, Anu ja Helmeri siteet silmillään tuhoavat pinjatat tuusan nuuskaksi.

Tehtävän varjopuoli paljastuu kuitenkin heti, kun pinjatat on rikottu ja asukkaat ottavat siteet silmiltään.

Pinjatojen sisällä olleet dinosaurukset ovat lentäneet ympäri pihaa.

"Voi vittu!", Kristian avaa keskustelun.

"Jaetaan! Moneenko sektoriin jaetaan?", Ville rupeaa ohjeistamaan muita.

"Tosiaan, näihin ei saa koskea", tehtävän hankaluus paljastuu Helmerillekin.

Asukkaiden viikkotehtävänä on siis laskea kaikki näkemänsä dinosaurukset, mutta niihin ei saa koskea.

Nyt pienen pieniä dinosauruksia on joka puolella pihaa ja niitä ei saa kerätä laskettavaksi, vaan ne pitää laskea siellä missä ne nähdään. Hankalampi homma!

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

3.11.2019 klo 21:56
#bbanu #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo #bbville #bbkevin
Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

2.11.2019 klo 17:18
#bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

1.11.2019 klo 17:32
#bbkimmo #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkristian
Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

21.10.2019 klo 21:30
Asukkaat suorittavat parhaillaan Kauas on pitkä matka -viikkotehtävää. Porukka matkaa “Leville” lomalle, mutta kaikkein tyypillisi...
#bbkevin #bbkristian #bbhelmeri #bbjukka #bbkimmo #bbanu #bbville
Asukkaat antoivat nimeämispisteensä: “Kunnollinen selkäänpuukotus!”

Asukkaat antoivat nimeämispisteensä: “Kunnollinen selkäänpuukotus!”

31.10.2019 klo 15:21
#bbanu #bbville #bbkevin #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo
Tirkistelyväite sai Kevinin kihisemään kiukusta: “Heti kun näen Villen, munani vain kohoaa – olenhan homoseksuaali”

Tirkistelyväite sai Kevinin kihisemään kiukusta: “Heti kun näen Villen, munani vain kohoaa – olenhan homoseksuaali”

31.10.2019 klo 12:02
#bbkevin #bbville #bbkimmo #bbkristian #bbhelmeri #bbanu
BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

29.10.2019 klo 20:01
#bbkevin #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkristian
Kevinin vastuullinen muotishow – ei orjatyövoimaa: “Must on nyt tullut fashion icon!”

Kevinin vastuullinen muotishow – ei orjatyövoimaa: “Must on nyt tullut fashion icon!”

7.11.2019 klo 17:43
#bbkevin #bbhelmeri #bbanu #bbkristian #bbkimmo
Kevinin päivä – kasvonaamiot kaikille: “Varokaa, ettei mee silmään!”

Kevinin päivä – kasvonaamiot kaikille: “Varokaa, ettei mee silmään!”

7.11.2019 klo 16:54
#bbkevin #bbkristian #bbhelmeri #bbkimmo #bbanu
Kristianin päivä saa yllätyskäänteen – olutta, sikareita ja sauna: “Nyt tulee vittu aikuiselle miehelle vittu kyynel”

Kristianin päivä saa yllätyskäänteen – olutta, sikareita ja sauna: “Nyt tulee vittu aikuiselle miehelle vittu kyynel”