Käynnistä video
5.11.2019 klo 23:25

Asukkaat saavat kauhuleffaelämyksen: “Pieni läppä vain”

Big Brother tarjoaa Kimmon päivän kunniaksi asukkaille kauhuelokuvaelämyksen leffaeväineen. 
Asukkaat ovat rakentaneet lokoisan pedin olohuoneen lattialle, ja napostelevat popcornia.

“Voi Krisu oikeesti, mulla pelottaa”, kuiskaa Anu Kristianille ja pyytää tätä olemaan pelottelematta kesken leffan.

Kristian pyytää Kimmoa ilmoittamaan Big Brotherille, että he ovat valmiita.

“Me ollaan valmiita Big Brother, sanoo Kimmo ja pian televisiosta alkaa näkyä videokuvaa Big Brother -talon pihalta.

Video on Levi-viikolta, ja asukkaat nukkuvat pihalla makuupusseissa. Kuvassa näkyy saunan ympärillä hiippaile papan haamu. Pappa käy myös asukkaiden lähellä, ja koskettaa Jukkaa.

“Onko se vielä paijannut Jukkaa?” kysyy Helmeri ihmeissään.

Pappa asettaa tupakka-askin Jukan makuupussin sisään.

“Noniin, oishan pitäny arvata”, kommentoi Kristian tupakka-askimysteerin selviämistä.

“Siinäkö se oli?” kysyy Kimmo ihmetellen.

Helmeri nauraa katketakseen jännityksen raukeamisesta.

Kristian on turhautunut elokuvaan, joka ei hänen mielestään ollut yhtään pelottava.

“Villen naama oli ehkä pelottavinta tossa”, kommentoi Kristian.

“Pieni läppä vain”, Kimmo naurahtaa.

Kaikki asukkaat räjähtävät nauramaan sille, että he valmistautuivat viimeisen päälle leffailtaa varten.

Ainakin he saivat kunnon naurut!

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Päiväkisassa pomputellaan – Kevin tuskastuu liian suuriin palloihin: “Ihan mahoton tehtävä!”

Päiväkisassa pomputellaan – Kevin tuskastuu liian suuriin palloihin: “Ihan mahoton tehtävä!”

5.11.2019 klo 13:31
#bbkevin #bbkristian #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo
Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

3.11.2019 klo 21:56
#bbanu #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo #bbville #bbkevin
Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

9.11.2019 klo 21:23
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

9.11.2019 klo 19:20
#bbkristian #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

21.10.2019 klo 21:30
Asukkaat suorittavat parhaillaan Kauas on pitkä matka -viikkotehtävää. Porukka matkaa “Leville” lomalle, mutta kaikkein tyypillisi...
#bbkevin #bbkristian #bbhelmeri #bbjukka #bbkimmo #bbanu #bbville
 Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

9.11.2019 klo 16:53
#bbkimmo #bbkristian #bbanu #bbhelmeri #bbkevin
Big Brother Suomi on noussut syksyn suurimmaksi tv-ilmiöksi  – BB:llä jo yhteensä yli 29 miljoonaa starttia Ruudussa!

Big Brother Suomi on noussut syksyn suurimmaksi tv-ilmiöksi – BB:llä jo yhteensä yli 29 miljoonaa starttia Ruudussa!

29.10.2019 klo 11:32
Suomi on miljoonien kyttääjien maa! Vauhdikkaita viikkotehtäviä, Jukan ja Eeva-Leenan hempeitä hetkiä, Tarinan loputonta puhetulv...
#bbanu #bbkristian #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

29.10.2019 klo 20:01
#bbkevin #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkristian
Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

8.11.2019 klo 21:57
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Asukkaiden upeat luomukset catwalkilla – ken on heistä kaikkein kaunein?

Asukkaiden upeat luomukset catwalkilla – ken on heistä kaikkein kaunein?

7.11.2019 klo 19:18
#bbkevin #bbkristian #bbanu #bbkimmo #bbhelmeri