Käynnistä video
1.11.2019 klo 00:16

Asukkaat saavat kuulla, että Ville ja Anu ovat häätöäänestyksessä – naurunremakka ja epäusko: "Kaks?"

Tällä kertaa vain kaksi asukasta on häätöäänestyksessä, Ville ja Anu. Kun Villen nimi lausutaan suorassa lähetyksessä, reaktio talossa on naurunremakka.

Ville itsekin vain hymyilee.

Kestää kauan ennen kuin kuullaan Anun nimi.

"Kaks?" talossa hämmästellään.

Jos Ville tästä selviää, hän on melkoinen ihmemies.

"That would be amazing", Ville toteaa.

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Tirkistelyväite sai Kevinin kihisemään kiukusta: “Heti kun näen Villen, munani vain kohoaa – olenhan homoseksuaali”

Tirkistelyväite sai Kevinin kihisemään kiukusta: “Heti kun näen Villen, munani vain kohoaa – olenhan homoseksuaali”

31.10.2019 klo 12:02
#bbkevin #bbville #bbkimmo #bbkristian #bbhelmeri #bbanu
Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

2.11.2019 klo 17:18
#bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Anu ja Ville häätöäänestyksessä – anna ääni suosikillesi!

Anu ja Ville häätöäänestyksessä – anna ääni suosikillesi!

31.10.2019 klo 15:06
Nimeämisten seurauksena häätöäänestykseen joutuvat Anu ja Ville. Kumpikin sai 4 nimeämispistettä. Häätöäänestys on nyt käynnissä, ...
#bbanu #bbville
Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

1.11.2019 klo 17:32
#bbkimmo #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkristian
Häätöäänestyksessä oleva Anu uskoo Helmerin kanssa söpöstelyn vaikuttavan äänestystulokseen: “Eiks ne Tempparit oo sitä varten”

Häätöäänestyksessä oleva Anu uskoo Helmerin kanssa söpöstelyn vaikuttavan äänestystulokseen: “Eiks ne Tempparit oo sitä varten”

1.11.2019 klo 09:29
#bbanu #bbville #bbhelmeri
Asukkaat antoivat nimeämispisteensä: “Kunnollinen selkäänpuukotus!”

Asukkaat antoivat nimeämispisteensä: “Kunnollinen selkäänpuukotus!”

31.10.2019 klo 15:21
#bbanu #bbville #bbkevin #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo
Asukkaat rikkovat piñatat ilolla – mutta nyt dinoja on ympäri pihaa: "Voi v*ttu!"

Asukkaat rikkovat piñatat ilolla – mutta nyt dinoja on ympäri pihaa: "Voi v*ttu!"

31.10.2019 klo 13:08
#bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri #bbkristian #bbville #bbanu
Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

3.11.2019 klo 21:56
#bbanu #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo #bbville #bbkevin
Muut asukkaat innostuvat päivätehtävästä – Ville vastahakoisena: “Ei istu minun pirtaan”

Muut asukkaat innostuvat päivätehtävästä – Ville vastahakoisena: “Ei istu minun pirtaan”

30.10.2019 klo 12:27
#bbville #bbkristian #bbanu #bbkimmo #bbhelmeri
BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

29.10.2019 klo 20:01
#bbkevin #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkristian