Käynnistä video
8.11.2019 klo 18:20

Asukkaat saavat kystä kyllä – luvassa jouluillallinen: “Perunoita, lanttuu ja porkkanaa”

Talossa on tänään jouluinen tunnelma!

Anu lukee kirjeen, jonka Big Brother on lähettänyt. Kirjeessä kerrotaan, että asukkaille on tänään Anun päivän kunniaksi luvassa jouluillallinen!

“Raaka kinkku”, Kimmo naureskelee.

“Perunoita, lanttuu ja porkkanaa”, Kristian yhtyy ivailemaan.

Varastohuoneesta paljastuu kuitenkin kaikkea mahdollista jouluherkkua ja lahjoja, mikä saa asukkaat hyvälle tuulelle ja hyräilemään joululauluja.

Asukkaat saavat jouluillalliselle myös olutta ja viiniä.

“Kuka haluu olla joulupukki?”, Kristian nauraa ja lappaa olutta syliinsä.

“Mä olisin mieluummin joulunhengetär”, Kevin nauraa.

Minkähänlaisen ihanan illallisen asukkaat itselleen taikovat ja meneekö pikkujoulutunnelma yli vai pysyvätkö kaikki ystävinä, kuten firman pikkujoulujen jälkeen…

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Päivätehtävä: Villen syntymäpäiväkakku

Päivätehtävä: Villen syntymäpäiväkakku

25.10.2019 klo 15:05
Villen syntymäpäiväjuhlien kunniaksi jokainen asukas pääsee koristelemaan Villelle syntymäpäiväkakun! Kakun tekoon he saavat Big B...
Big Brother Suomen voittaja on Kristian! Mies ei ole uskoa uutista todeksi

Big Brother Suomen voittaja on Kristian! Mies ei ole uskoa uutista todeksi

10.11.2019 klo 23:20
#bbkristian
Anu häädettiin finaaliviisikosta toisena, joutui vastaamaan kysymyksiin Helmeristä: "Hän soittaa mulle!"

Anu häädettiin finaaliviisikosta toisena, joutui vastaamaan kysymyksiin Helmeristä: "Hän soittaa mulle!"

10.11.2019 klo 21:54
#bbanu
Kimmo putosi ensimmäisenä finaaliviisikosta: "Nyt tuntuu todella hyvältä!"

Kimmo putosi ensimmäisenä finaaliviisikosta: "Nyt tuntuu todella hyvältä!"

10.11.2019 klo 21:48
#bbkimmo
Finaaliäänestys: Kuka asukkaista voittaa Big Brotherin ja 30 000 euroa?

Finaaliäänestys: Kuka asukkaista voittaa Big Brotherin ja 30 000 euroa?

3.11.2019 klo 22:35
Big Brother Suomi huipentuu sunnuntaina 10.11. finaalilähetykseen, jossa selviää, kuka asukkaista voittaa Big Brotherin sekä 30 00...
Viimeinen ateria – Kristian ei tilannutkaan hapansilakkaa: “Pitäis olla tortillaa, mut täs on kaikennäköstä!”

Viimeinen ateria – Kristian ei tilannutkaan hapansilakkaa: “Pitäis olla tortillaa, mut täs on kaikennäköstä!”

10.11.2019 klo 17:59
Päivätehtävässä tanssitaan ja juhlistetaan finaalipäivää!

Päivätehtävässä tanssitaan ja juhlistetaan finaalipäivää!

10.11.2019 klo 12:51
#bbkimmo #bbkevin #bbkristian #bbanu #bbhelmeri
10 viikon eristyksissä olo päättyy tänään – lähtö stressaa Anua

10 viikon eristyksissä olo päättyy tänään – lähtö stressaa Anua

10.11.2019 klo 11:38
#bb-anu #bb-kevin
Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

10.11.2019 klo 08:58
#bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbkristian #bbanu
Katsojat äänestivät – talon viimeisen aterian päättää Kristian: "Surströmmingiä?"

Katsojat äänestivät – talon viimeisen aterian päättää Kristian: "Surströmmingiä?"

9.11.2019 klo 23:10
#bbkristian