4.9.2019 klo 11:30

Asukkaat saivat rangaistuksen pyhän valuutan häpäisystä

Big Brother joutui torumaan asukkaita viikkotehtävän rahnojen kaltoinkohtelusta. Asukkaat ovat keksineet peittää rahnakulhot tuorekelmulla ja sirotella jauhoja rahnojen päälle ja kulhon ympärille pöydälle varkauksien ehkäisemiseksi. Viikkotehtävän säännöt kieltävät rahnakulhojen peittämisen.

Isoveli kutsui asukkaat sohville ja Mira pääsi lukemaan tiukan viestin:

”Olette syyllistyneet sääntörikkomukseen ja yrittäneet piilottaa rahnamaljat. Lisäksi olette häpäisseet pyhän valuutan jauhopölyllä”, Mira luki saaden asukkaat repeämään epäuskoiseen nauruun.

Rangaistuksena asukkaiden tulee puhdistaa kolikot sekä luovuttaa Isoveljelle 20 rahnaa.

Lisäksi asukkaiden tulee pyytää henkilökohtaisesti anteeksi kultakin kolikolta.

Etenkin henkilökohtainen anteeksipyyntö kolikoilta herätti asukkaissa kysymyksiä. Täytyykö jokaisen asukkaan pyytää anteeksi jokaiselta kolikolta vai riittääkö kullekin kolikolle yksi anteeksipyyntö? Anteeksipyynnöistä onkin kehkeytymässä kunnon pahoittelushow.

Asukkaat jakautuivat kohteen ryhmään puhdistamaan ja hyvittelemään kolikoita.

”Tässä on vähän tällainen huumekartellimeininki”, Kevin naurahti asukkaiden puhdistaessa valkoista jauhoa rahnoista.

Ville puolestaan pohti, voiko hän pyytää rahnoilta anteeksi, sillä hän ei voi pitää kolikoita pyhinä.

”Mun täytyy pohtia vähän aikaa ja kuunnella sydäntäni. Voi olla että ei taivu. Voin vaikka pyytää sitten teiltä anteeksi”

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Isoveli antaa kirjeessään nukkumajärjestelyihin kaksi vaihtoehtoa  – kantavatko asukkaat sänkynsä ulos makuuhuoneesta?

Isoveli antaa kirjeessään nukkumajärjestelyihin kaksi vaihtoehtoa – kantavatko asukkaat sänkynsä ulos makuuhuoneesta?

17.9.2019 klo 22:50
Lukekaa tämä selkeällä ja kuuluvalla äänellä: Osa teistä näyttää olevan sitä mieltä, että muuallakin kuin sängyissä nukkuminen on ...
#bbtarina #bbville #bbkevin #bbtuula #bbhelmeri #bbkristian #bbjukka #bbeevaleena #bbmilla #bbmira
Katsojat äänestivät juhlat BB-taloon – luvassa sesonginmukaiset teemabileet!

Katsojat äänestivät juhlat BB-taloon – luvassa sesonginmukaiset teemabileet!

27.9.2019 klo 14:14
Katsojille annettiin Big Brother -sivuston äänestyksessä valta päättää, saavatko asukkaat viikkotehtävänsä päätteeksi nauttia bile...
#bbkristian #bbjukka #bbville #bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbmilla #bbmira #bbtuula #bbtarina
Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

2.11.2019 klo 17:18
#bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Asukkaat antoivat nimeämispisteensä: “Kunnollinen selkäänpuukotus!”

Asukkaat antoivat nimeämispisteensä: “Kunnollinen selkäänpuukotus!”

31.10.2019 klo 15:21
#bbanu #bbville #bbkevin #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo
Asukkaat rikkovat piñatat ilolla – mutta nyt dinoja on ympäri pihaa: "Voi v*ttu!"

Asukkaat rikkovat piñatat ilolla – mutta nyt dinoja on ympäri pihaa: "Voi v*ttu!"

31.10.2019 klo 13:08
#bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri #bbkristian #bbville #bbanu
Tirkistelyväite sai Kevinin kihisemään kiukusta: “Heti kun näen Villen, munani vain kohoaa – olenhan homoseksuaali”

Tirkistelyväite sai Kevinin kihisemään kiukusta: “Heti kun näen Villen, munani vain kohoaa – olenhan homoseksuaali”

31.10.2019 klo 12:02
#bbkevin #bbville #bbkimmo #bbkristian #bbhelmeri #bbanu
BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

29.10.2019 klo 20:01
#bbkevin #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkristian
Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

3.11.2019 klo 21:56
#bbanu #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo #bbville #bbkevin
Milla ja Ville pääsivät turvaan, enää yksi voi pelastua – uusi äänestys käynnistyi!

Milla ja Ville pääsivät turvaan, enää yksi voi pelastua – uusi äänestys käynnistyi!

2.10.2019 klo 22:55
Katsojilla on tällä viikolla valta valita, ketkä asukkaista pääsevät sunnuntain häätöäänestyksestä turvaan. Tänään eniten katsojie...
#bbmilla #bbville #bbtuula #bbmira #bbkimmo
Äänestystilanne kello 17: Ville kiilasi kärkeen!

Äänestystilanne kello 17: Ville kiilasi kärkeen!

2.10.2019 klo 17:21
Katsojilla on valta valita, ketkä asukkaista joutuvat tällä viikolla häätöäänestykseen. Kello viideltä saatujen väliaikatietojen m...
#bbville #bbmilla #bbkimmo #bbtuula #bbjukka #bbmira