Käynnistä video
2.11.2019 klo 17:18

Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

Big Brother on ilmoittanut kirjeessään, että taloon on astumassa vieraita. Olohuoneen televisiosta näkyy kuva BB-talon eteisestä, josta astelee sisään ihmisiä.

Asukkaat alkavat kiljua kun tunnistavat läheisensä. Taloon astelee Villen vaimo, Helmerin sisko, Kristianin tyttöystävä, Kimmo täti, Anun sisko ja Kevinin paras ystävä. 


Asukkaiden läheiset kävelevät keittiön pöydän ääreen. Asukkaat näkevät läheisensä, mutta eivät voi kuulla heidän ääntään. Big Brother ilmoittaa television kautta, että asukkaiden täytyy valita joukostaan yksi henkilö, joka pääsee tapaamaan läheistään ja muita vieraita.

Kimmon täti on matkustanut Rovaniemeltä asti, joten asukkaat antavat hänelle mahdollisuuden tapaamiseen. Kimmo murtuu kyyneliin kiitollisuudesta ja halaa kaikkia.

“Sano mun vaimolle että mä rakastan sitä”, pyytää Ville Kimmolta kyynelehtien.

Kimmo lähtee ulko-ovesta keittiöön, ja muut asukkaat jäävät seuraamaan tilannetta olohuoneen televisiosta.

“Mä en oikeesti kestä”, henkäisee Kevin katsellessaan ystäväänsä.

Kyyneleet valuvat kaikkien silmiltä. He istuvat hiirenhiljaa katsellen televisioruudulta läheisimpiään.

“Vitsi tää on siistiä noille kaikille että ne pääsi tänne”, toteaa Helmeri.


Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

3.11.2019 klo 21:56
#bbanu #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo #bbville #bbkevin
Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

1.11.2019 klo 17:32
#bbkimmo #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkristian
Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

21.10.2019 klo 21:30
Asukkaat suorittavat parhaillaan Kauas on pitkä matka -viikkotehtävää. Porukka matkaa “Leville” lomalle, mutta kaikkein tyypillisi...
#bbkevin #bbkristian #bbhelmeri #bbjukka #bbkimmo #bbanu #bbville
BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

29.10.2019 klo 20:01
#bbkevin #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkristian
Tirkistelyväite sai Kevinin kihisemään kiukusta: “Heti kun näen Villen, munani vain kohoaa – olenhan homoseksuaali”

Tirkistelyväite sai Kevinin kihisemään kiukusta: “Heti kun näen Villen, munani vain kohoaa – olenhan homoseksuaali”

31.10.2019 klo 12:02
#bbkevin #bbville #bbkimmo #bbkristian #bbhelmeri #bbanu
Asukkaat rikkovat piñatat ilolla – mutta nyt dinoja on ympäri pihaa: "Voi v*ttu!"

Asukkaat rikkovat piñatat ilolla – mutta nyt dinoja on ympäri pihaa: "Voi v*ttu!"

31.10.2019 klo 13:08
#bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri #bbkristian #bbville #bbanu
Asukkaat antoivat nimeämispisteensä: “Kunnollinen selkäänpuukotus!”

Asukkaat antoivat nimeämispisteensä: “Kunnollinen selkäänpuukotus!”

31.10.2019 klo 15:21
#bbanu #bbville #bbkevin #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo
Villen jymy-yllätys – testamenttasi rahnansa Kevinille: “Ehkä hän ajatteli, että ne ei menisi viinaan ja tupakkaan”

Villen jymy-yllätys – testamenttasi rahnansa Kevinille: “Ehkä hän ajatteli, että ne ei menisi viinaan ja tupakkaan”

5.11.2019 klo 09:06
#bbkevin #bbhelmeri #bbkimmo #bbanu #bbkristian
Muut asukkaat innostuvat päivätehtävästä – Ville vastahakoisena: “Ei istu minun pirtaan”

Muut asukkaat innostuvat päivätehtävästä – Ville vastahakoisena: “Ei istu minun pirtaan”

30.10.2019 klo 12:27
#bbville #bbkristian #bbanu #bbkimmo #bbhelmeri
Asukkaiden upeat luomukset catwalkilla – ken on heistä kaikkein kaunein?

Asukkaiden upeat luomukset catwalkilla – ken on heistä kaikkein kaunein?

7.11.2019 klo 19:18
#bbkevin #bbkristian #bbanu #bbkimmo #bbhelmeri