1.10.2019 klo 23:02

Anu ja Helmeri pääsivät turvaan – uusi äänestys käynnistyi!

Katsojilla on tällä viikolla valta valita, ketkä asukkaista pääsevät sunnuntain häätöäänestyksestä turvaan.

Tänään eniten katsojien ääniä haalivat Yksi pusu vain -elokuvan tähtinäkin loistaneet Anu ja Helmeri. Kumpikin heistä keräsi lopulliseen äänestystulokseen mennessä 24 prosenttia äänistä. Vielä iltapäivällä Anu oli tämän päivän äänikuningatar 33 % ääniosuudellaan, mutta iltaa kohti Helmerin äänestäjät selvästi valpastuivat.

Lopullisessa äänestystuloksessa listan hännille jäi Tuula vain 2 prosentin ääniosuudella, vaikka vielä päivällä Milla keikkui listan vähiten ääniä saaneena asukkaana. Tämän tilanteen Milla näki itsekin BB-talon telkkariruudulta, joten Milla uskoo edelleen, että hän sai tänään kaikkein vähiten ääniä. Toisaalta stressi auttaa Millaa tällä viikolla, sillä hän suorittaa viikkotehtävää punaisessa joukkueessa, jonka jäsenten täytyy yrittää pitää stressitasonsa mahdollisimman korkealla.

Tiistain äänestyksessä turvaan pääsivät Anu ja Helmeri.

Eilen maanantaina turvaan katsojien äänten avulla pääsivät Kevin ja Kristian. Huomenna selviää, ketkä kaksi  asukasta katsojat tällä kertaa ovat valinneet ääntensä kohteiksi. 

Äänestyksessä edelleen mukana ovat Ville, Tuula, Jukka, Mira, Milla ja Kimmo. Huomisiltaan kello 22 mennessä kaksi eniten ääniä saanutta asukasta pääsee sunnuntain häätöäänestyksestä turvaan.

Ohjeet äänestämiseen löydät täältä.

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Äänestystilanne kello 17: Anu on äänikuningatar, Tuula hännänhuippuna

Äänestystilanne kello 17: Anu on äänikuningatar, Tuula hännänhuippuna

1.10.2019 klo 17:09
Katsojilla on valta valita, ketkä asukkaista joutuvat tällä viikolla häätöäänestykseen. Maanantaina turvaan katsojien äänin pääsiv...
#bbanu #bbhelmeri #bbmira #bbville #bbmilla #bbkimmo #bbjukka #bbtuula
Katsojat äänestivät juhlat BB-taloon – luvassa sesonginmukaiset teemabileet!

Katsojat äänestivät juhlat BB-taloon – luvassa sesonginmukaiset teemabileet!

27.9.2019 klo 14:14
Katsojille annettiin Big Brother -sivuston äänestyksessä valta päättää, saavatko asukkaat viikkotehtävänsä päätteeksi nauttia bile...
#bbkristian #bbjukka #bbville #bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbmilla #bbmira #bbtuula #bbtarina
Isoveli antaa kirjeessään nukkumajärjestelyihin kaksi vaihtoehtoa  – kantavatko asukkaat sänkynsä ulos makuuhuoneesta?

Isoveli antaa kirjeessään nukkumajärjestelyihin kaksi vaihtoehtoa – kantavatko asukkaat sänkynsä ulos makuuhuoneesta?

17.9.2019 klo 22:50
Lukekaa tämä selkeällä ja kuuluvalla äänellä: Osa teistä näyttää olevan sitä mieltä, että muuallakin kuin sängyissä nukkuminen on ...
#bbtarina #bbville #bbkevin #bbtuula #bbhelmeri #bbkristian #bbjukka #bbeevaleena #bbmilla #bbmira
Äänestystilanne kello 17: Ville kiilasi kärkeen!

Äänestystilanne kello 17: Ville kiilasi kärkeen!

2.10.2019 klo 17:21
Katsojilla on valta valita, ketkä asukkaista joutuvat tällä viikolla häätöäänestykseen. Kello viideltä saatujen väliaikatietojen m...
#bbville #bbmilla #bbkimmo #bbtuula #bbjukka #bbmira
Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

21.10.2019 klo 21:30
Asukkaat suorittavat parhaillaan Kauas on pitkä matka -viikkotehtävää. Porukka matkaa “Leville” lomalle, mutta kaikkein tyypillisi...
#bbkevin #bbkristian #bbhelmeri #bbjukka #bbkimmo #bbanu #bbville
Milla ja Ville pääsivät turvaan, enää yksi voi pelastua – uusi äänestys käynnistyi!

Milla ja Ville pääsivät turvaan, enää yksi voi pelastua – uusi äänestys käynnistyi!

2.10.2019 klo 22:55
Katsojilla on tällä viikolla valta valita, ketkä asukkaista pääsevät sunnuntain häätöäänestyksestä turvaan. Tänään eniten katsojie...
#bbmilla #bbville #bbtuula #bbmira #bbkimmo
Tirkistelyväite sai Kevinin kihisemään kiukusta: “Heti kun näen Villen, munani vain kohoaa – olenhan homoseksuaali”

Tirkistelyväite sai Kevinin kihisemään kiukusta: “Heti kun näen Villen, munani vain kohoaa – olenhan homoseksuaali”

31.10.2019 klo 12:02
#bbkevin #bbville #bbkimmo #bbkristian #bbhelmeri #bbanu
Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

3.11.2019 klo 21:56
#bbanu #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo #bbville #bbkevin
BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

29.10.2019 klo 20:01
#bbkevin #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkristian
Asukkaat rikkovat piñatat ilolla – mutta nyt dinoja on ympäri pihaa: "Voi v*ttu!"

Asukkaat rikkovat piñatat ilolla – mutta nyt dinoja on ympäri pihaa: "Voi v*ttu!"

31.10.2019 klo 13:08
#bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri #bbkristian #bbville #bbanu