Käynnistä video
29.10.2019 klo 20:01

BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

Asukkaiden päivätehtävänä oli tiistaina hyppiä yhteensä 15 516 “askelta” pomppulinnassa. Askare piti suorittaa niin, että kaikki asukkaat ovat linnassa yhtä aikaa, kaikilla dinopuvut päällä ja -munat kädessä.

Innostus on käsin kosketeltava, kun asukkaat pääsevät tehtäväalueelle ja näkevät kutsuvan dinosauruslinnan.

Kun tehtävän suorittamiseen annetaan lupa ja asukkaat kipuavat linnaan ja alkavat hyppiä, kaikki puhkeavat spontaaneihin riemunkiljahduksiin.

Erityisen onnellinen tuntuu olevan Kevin:

"Eiks oo kivaa päästä leikkimään!” hän intoilee.

Kristianista homma olisi vielä hauskempaa, jos mukaan ei tarvitsisi ottaa dinosauruksen munaa:

“Oma muna kädessä ei ois niin paha!”

Alkuinnostuksen jälkeen hyppiminen alkaa ottaa kunnon päälle, ja kaikille tulee hiki. Sää Helsingissä on kuitenkin kylmä, joten kovin pitkiä taukoja ei voida ottaa. Koska pomppulinnaan ei voi mennä kengät jalassa, moni pikku varvas on vähällä kohmettua.

Myös itse pomppulinnalla on rankkaa, sillä yhtäkkiä se alkaa tyhjentyä.

“Anu, pelasta itsesi!” Kevin karjuu, kun linna uhkaa sortua.

Onneksi alati neuvokas Ville käy laittamassa ilmapumpun paikoilleen, ja asukkaat pääsevät jatkamaan ilonpitoa.

“Korjattu!” Taivaan iskän poika huutaa linnan takaa ja hölkkää häntä viuhuen pomppimaan.

Myöhemmin selviää, onnistuivatko asukkaat saavuttamaan tarvittavan määrän pomppuja!

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

3.11.2019 klo 21:56
#bbanu #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo #bbville #bbkevin
Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

2.11.2019 klo 17:18
#bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

1.11.2019 klo 17:32
#bbkimmo #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkristian
Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

21.10.2019 klo 21:30
Asukkaat suorittavat parhaillaan Kauas on pitkä matka -viikkotehtävää. Porukka matkaa “Leville” lomalle, mutta kaikkein tyypillisi...
#bbkevin #bbkristian #bbhelmeri #bbjukka #bbkimmo #bbanu #bbville
Asukkaat antoivat nimeämispisteensä: “Kunnollinen selkäänpuukotus!”

Asukkaat antoivat nimeämispisteensä: “Kunnollinen selkäänpuukotus!”

31.10.2019 klo 15:21
#bbanu #bbville #bbkevin #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo
Asukkaat rikkovat piñatat ilolla – mutta nyt dinoja on ympäri pihaa: "Voi v*ttu!"

Asukkaat rikkovat piñatat ilolla – mutta nyt dinoja on ympäri pihaa: "Voi v*ttu!"

31.10.2019 klo 13:08
#bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri #bbkristian #bbville #bbanu
Tirkistelyväite sai Kevinin kihisemään kiukusta: “Heti kun näen Villen, munani vain kohoaa – olenhan homoseksuaali”

Tirkistelyväite sai Kevinin kihisemään kiukusta: “Heti kun näen Villen, munani vain kohoaa – olenhan homoseksuaali”

31.10.2019 klo 12:02
#bbkevin #bbville #bbkimmo #bbkristian #bbhelmeri #bbanu
Kevinin vastuullinen muotishow – ei orjatyövoimaa: “Must on nyt tullut fashion icon!”

Kevinin vastuullinen muotishow – ei orjatyövoimaa: “Must on nyt tullut fashion icon!”

7.11.2019 klo 17:43
#bbkevin #bbhelmeri #bbanu #bbkristian #bbkimmo
Kevinin päivä – kasvonaamiot kaikille: “Varokaa, ettei mee silmään!”

Kevinin päivä – kasvonaamiot kaikille: “Varokaa, ettei mee silmään!”

7.11.2019 klo 16:54
#bbkevin #bbkristian #bbhelmeri #bbkimmo #bbanu
Kristianin päivä saa yllätyskäänteen – olutta, sikareita ja sauna: “Nyt tulee vittu aikuiselle miehelle vittu kyynel”

Kristianin päivä saa yllätyskäänteen – olutta, sikareita ja sauna: “Nyt tulee vittu aikuiselle miehelle vittu kyynel”