6.9.2019 klo 19:30

BB-talossa perjantai-ilta kuluu saunassa ja poreammeessa – anteliaat varkaat luovuttivat rahnoistaan yhteiseen viihdekolehtiin

Big Brother -asukkaat vastaanottivat tänään BB-tarjouksen, jonka ansiosta he saivat mahdollisuuden nauttia yhteisestä saunaillasta virvokkeineen. Hävityn viikkotehtävän vuoksi asukkailla ei tosin ollut varaa moisiin hienouksiin. Laupiaana samarialaisena entinen viikkotehtävän varas Ville puuttui kuitenkin peliin ja päätti lahjoittaa saaliistaan yhteiseen kolehtiin. Myös toinen varas Krisu tarjoutui ostamaan koko porukalle virvokepaketin. Ajatus virvokkeista sai miehen virkoamaan niin, että hän juoksi pää kolmantena jalkana makuuhuoneeseen hakemaan rahnansa ja lisäämään ne yhteiseen kassaan.

Riemu on käsin kosketeltavaa, kun koko Big Brother -porukka tajuaa pääsevänsä saunaan ja porealtaaseen nauttimaan erilaisia virvokkeita ja herkkuja. Onni näkyy ja kuuluu ainakin silloin, kun Krisu saa käsiinsä ensimmäisen oluen.

”Aaa!” hän huudahtaa ja nostaa tölkin huulilleen.

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Tirkistelyväite sai Kevinin kihisemään kiukusta: “Heti kun näen Villen, munani vain kohoaa – olenhan homoseksuaali”

Tirkistelyväite sai Kevinin kihisemään kiukusta: “Heti kun näen Villen, munani vain kohoaa – olenhan homoseksuaali”

31.10.2019 klo 12:02
#bbkevin #bbville #bbkimmo #bbkristian #bbhelmeri #bbanu
Nyt se on todistettu – porealtaan voi täyttää kahvikupeilla. Ja ämpärillä.

Nyt se on todistettu – porealtaan voi täyttää kahvikupeilla. Ja ämpärillä.

4.9.2019 klo 19:06
Big Brother -talon asukkaat tarttuivat reippaina toimeen, kun kolmannen päivän päivätehtäväksi määrättiin porealtaan täyttäminen k...
#bbhelmeri #bbkristian #bbville #bbemma
Kristian ja Ville suunnittelevat jälleennäkemistä: "Se on jännä, kun meissä on kuitenkin niin paljon samaa..."

Kristian ja Ville suunnittelevat jälleennäkemistä: "Se on jännä, kun meissä on kuitenkin niin paljon samaa..."

3.11.2019 klo 19:21
#bbville #bbkristian
Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

2.11.2019 klo 17:18
#bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Kristianin, Villen ja Kimmon väittely alkoholin kohtuukäytöstä: “Mä en jaksa kuunnella moralisointia!”

Kristianin, Villen ja Kimmon väittely alkoholin kohtuukäytöstä: “Mä en jaksa kuunnella moralisointia!”

2.11.2019 klo 13:15
#bbkimmo #bbville #bbkristian
Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

1.11.2019 klo 17:32
#bbkimmo #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkristian
Ville ja Kristian eri mieltä onnistuneiden pikkujoulujen reseptistä – Krisu: "Viina ja piparit kuuluu, ja kuuluu kopeloida työkaveria"

Ville ja Kristian eri mieltä onnistuneiden pikkujoulujen reseptistä – Krisu: "Viina ja piparit kuuluu, ja kuuluu kopeloida työkaveria"

31.10.2019 klo 20:48
#bbville #bbkristian #bbhelmeri
Asukkaat antoivat nimeämispisteensä: “Kunnollinen selkäänpuukotus!”

Asukkaat antoivat nimeämispisteensä: “Kunnollinen selkäänpuukotus!”

31.10.2019 klo 15:21
#bbanu #bbville #bbkevin #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo
Asukkaat rikkovat piñatat ilolla – mutta nyt dinoja on ympäri pihaa: "Voi v*ttu!"

Asukkaat rikkovat piñatat ilolla – mutta nyt dinoja on ympäri pihaa: "Voi v*ttu!"

31.10.2019 klo 13:08
#bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri #bbkristian #bbville #bbanu
Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"