Käynnistä video
10.11.2019 klo 23:20

Big Brother Suomen voittaja on Kristian! Mies ei ole uskoa uutista todeksi

BB-finaalikaksikko olivat lopulta Kevin ja Kristian. Alma Hätönen ja Kimmo Vehviläinen säikäyttivät kaksikon saapumalla hakemaan heidät studioyleisön ja Elina Kottosen eteen.

Molemmat kertovat Kottoselle oppineensa talossa etenkin sen, kuinka paljon arvostavat läheisiään.

”Oon oppinut, et läheisyys oo pahasta, asuminen on suurin ilmastorikos”, Kevin naurahtaa.

”Et kuinka paljon tykkää omista läheisistään”, hän lisää

Myös Kristian on oppinut, kuinka tärkeitä läheiset ihmiset ovat. Ja kuinka paljon heitä voi ikävoidä:

”Ikävä tulee ja tulee kovaa. Oon oppinut, kuinka paljon tärkeitä ja läheisiä ihmisiä on jatkossa, kuinka niihin pitää jatkossa pitää koodia ja ois pitänyt pitää enemmän aikaisemmin”, Kristian kertoo.

Turhan suorasanaiseksi talossa välillä äitynyt Kristian aikoo olla jatkossa hieman pehmeämpi:

”Yritän olla lempeämpi ja miedompi mun mielipiteiden kanssa”, mies sanoo, ja Kevin nyökyttelee hyväksyvästi.

Kaksikko katsoo insertit hauskimmista hetkistään ennen kuin voittaja julistetaan. He seisovat selin screeniin, johon voittajan kuva ilmestyy.

Lopulta voittajaksi julistetaan Kristian 57 prosentin ääniosuudella. Hän ei ole uskoa uutista. Kun mies kukitetaan ja hänelle ojennetaan jättikokoinen 30 000 euron sekki, voitto uppoaa miehen tajuntaan.

”Vittu!” Krisu sanoo konfettisateessa epäuskoinen hymy huulillaan.
 

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Kristian ja Ville suunnittelevat jälleennäkemistä: "Se on jännä, kun meissä on kuitenkin niin paljon samaa..."

Kristian ja Ville suunnittelevat jälleennäkemistä: "Se on jännä, kun meissä on kuitenkin niin paljon samaa..."

3.11.2019 klo 19:21
#bbville #bbkristian
Nyt se on todistettu – porealtaan voi täyttää kahvikupeilla. Ja ämpärillä.

Nyt se on todistettu – porealtaan voi täyttää kahvikupeilla. Ja ämpärillä.

4.9.2019 klo 19:06
Big Brother -talon asukkaat tarttuivat reippaina toimeen, kun kolmannen päivän päivätehtäväksi määrättiin porealtaan täyttäminen k...
#bbhelmeri #bbkristian #bbville #bbemma
Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

10.11.2019 klo 08:58
#bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbkristian #bbanu
Katsojat äänestivät – talon viimeisen aterian päättää Kristian: "Surströmmingiä?"

Katsojat äänestivät – talon viimeisen aterian päättää Kristian: "Surströmmingiä?"

9.11.2019 klo 23:10
#bbkristian
Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

9.11.2019 klo 22:56
#bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbkristian
Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

9.11.2019 klo 21:23
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

9.11.2019 klo 19:20
#bbkristian #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
 Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen