17.6.2022 klo 09:54

Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen - uudet äänet BB-podcastissä

BB:n uusi kausi starttaa sunnuntaina 4.9. Talon asukkaiden elämää seurataan vuorokauden ympäri lukuisten taloon asennettujen kameroiden välityksellä, ja katsojilla on eturivin paikat seurata talon tapahtumia koko kauden ajan niin Nelosella kuin Ruudun 24/7 -palvelussakin.

Lisäksi kauden käänteitä seurataan ja spekuloidaan Suplan joka arkiaamu ilmestyvässä BB-podcastissa. Cristal Snow'n ja Sanna Pikkaraisen juontama BB-podcast on kuunneltavissa Supla+ -tilauksella.

Cristal ja Sanna elävät ja hengittävät Big Brotheria koko syksyn BB-universumin käytävillä, ja edellispäivän tapahtumia käsittelevä jakso ilmestyy Supla+:ssa aina arkiaamuisin klo 07.

"Eiiijjjjjjpä siistiiiiiihhhhhh!!!🤩", Pikkarainen huudahtaa omalla Instagram-tilillään.

"Olen niin innoissani!!!🤩 Jotenkin aina tiennyt, että tiet palaavat joskus BB:n pariin, eikä siinä kauaa mennyt 🔥", Cristal Snow riemuitsee.

Uutiset
Uutiset

Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi juontavat syksyn Big Brother Suomi -lähetykset!

17.6.2022 klo 09:26
Peli alkaa syyskuussa, kun rakastettu Big Brother Suomi palaa uudistuneena Neloselle ja Ruutuun. Sunnuntaina 4. syyskuuta joukko t...
#bbsuomi

Ensi syksynä Big Brotherin voi voittaa vain pelaamalla – BB-talon asukashaku on nyt auki!

10.3.2022 klo 10:08
Peli alkaa nyt! Uudella Big Brother -kaudella kaikki on toisin. Big Brother Suomi oli viime kaudellaan jälleen kiistatta yksi syks...
#bbsuomi

Jasmiina on Big Brother Suomi -voittaja 2021!

28.11.2021 klo 23:32
#bbjasmiina

Yksi viidestä voittaa Big Brother Suomi -kauden – Näin suuri finaali-ilta etenee

28.11.2021 klo 18:59
Big Brother Suomi -kausi huipentuu sunnuntaina 28.11., kun joku viidestä finalistista kruunataan koko kauden voittajaksi ja 30 000...
#bblasse #bbjasmiina #bbtaavi #bbaki #bbanssi

Asukkaat puhuvat toisistaan kauniisti viimeisen päivän puheissa – kyyneliltä ei vältytä!

28.11.2021 klo 16:58
#bblasse #bbaki #bbjasmiina #bbanssi #bbtaavi

Lauluja, suhdespekulaatioita ja jännitystä – näin sujui Big Brother -talon viimeinen ilta

28.11.2021 klo 10:39
#bbjasmiina #bbtaavi #bblasse #bbaki #bbanssi

Big Brother -finalistien My Day -video

27.11.2021 klo 21:45
#bbaki #bbjasmiina #bblasse #bbtaavi #bbanssi

Viimeinen lauantai-ilta Big Brother -talossa vietetään herkutellen ja My Day -videoista nauttien

27.11.2021 klo 20:12
#bblasse #bbaki #bbjasmiina #bbanssi #bbtaavi

Asukkaille tehtäväksi taltioida viimeinen kokonainen päivä My Day -videolle

27.11.2021 klo 10:01
#bbanssi #bbaki #bbjasmiina #bblasse

Finaaliäänestyksessä on viisi asukasta – Nyt äänestetään kauden voittajaa!

26.11.2021 klo 21:37
Finaaliviikon perjantaina Big Brother asetti asukkaat houkutuksen äärelle, kun talossa asustavalle viisikolle tarjottiin huutokaup...