Käynnistä video
3.11.2019 klo 21:56

Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

Sunnuntaina (3.11.) heti suoran lähetyksen alettua talon asukkaat joutuivat vastaamaan ohjelman juontajan Elina Kottosen kuumottaviin kysymyksiin.

Elina kysyy häätöäänestyksessä olevilta Anulta ja Villeltä tunnelmia ennen h-hetkeä. Muut talon asukkaat joutuvat sen sijaan vastaamaan kiperämpään kysymykseen – miksi heidän mielestään juuri Anu ja Ville ovat häätöäänestyksessä?

Ensimmäisenä vastausvuoroon joutuu Helmeri, joka suorastaan häkeltyy kysymyksestä:

“Semmosia kyselet sitten. Ville on varmaan siksi, että jakaa erittäin paljon…miten nyt sanoisin…nostattaa verenpaineita täällä”, Helmeri kiemurtelee.

“Anu saattaa olla senkin takia, mitä meidän kahden välillä on. Joitakin on voinut hiertää se asia täällä”, Helmeri jatkaa.

Kristian ja Kimmo antavat lyhyet poliitikon vastaukset, Kevin sen sijaan tahtoo mennä sanoissaan sekaisin kysymysvuoron koittaessa:

“Me muut ollaan ehkä saman mielisempiä kuin Ville”, Kevin vastaa alkuun topakasti.

“Miksi Anu, joo…siinäpä pulmaa…vaikeita valintoja…jaa…sanopa se…mä en tiedä mitään”, Kevin vastaa kiemurrellen.

Lopulta asukkaat pääsevät pälkähästä, kun suora lähetys siirtyy takaisin studioon. Elinan kysymykset ovat selvästi tuottaneet lievää ahdistusta asukkaissa.

“Vitt* mitä kysymyksiä”, Kristian kauhistelee muille asukkaille.

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

2.11.2019 klo 17:18
#bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

1.11.2019 klo 17:32
#bbkimmo #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkristian
Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

21.10.2019 klo 21:30
Asukkaat suorittavat parhaillaan Kauas on pitkä matka -viikkotehtävää. Porukka matkaa “Leville” lomalle, mutta kaikkein tyypillisi...
#bbkevin #bbkristian #bbhelmeri #bbjukka #bbkimmo #bbanu #bbville
BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

29.10.2019 klo 20:01
#bbkevin #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkristian
Tirkistelyväite sai Kevinin kihisemään kiukusta: “Heti kun näen Villen, munani vain kohoaa – olenhan homoseksuaali”

Tirkistelyväite sai Kevinin kihisemään kiukusta: “Heti kun näen Villen, munani vain kohoaa – olenhan homoseksuaali”

31.10.2019 klo 12:02
#bbkevin #bbville #bbkimmo #bbkristian #bbhelmeri #bbanu
Asukkaat rikkovat piñatat ilolla – mutta nyt dinoja on ympäri pihaa: "Voi v*ttu!"

Asukkaat rikkovat piñatat ilolla – mutta nyt dinoja on ympäri pihaa: "Voi v*ttu!"

31.10.2019 klo 13:08
#bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri #bbkristian #bbville #bbanu
Asukkaat antoivat nimeämispisteensä: “Kunnollinen selkäänpuukotus!”

Asukkaat antoivat nimeämispisteensä: “Kunnollinen selkäänpuukotus!”

31.10.2019 klo 15:21
#bbanu #bbville #bbkevin #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo
Kimmon päivän kunniaksi asukkaat valmistavat juhlaillallisen: “Nyt saahaan pihviä pojjaat!”

Kimmon päivän kunniaksi asukkaat valmistavat juhlaillallisen: “Nyt saahaan pihviä pojjaat!”

5.11.2019 klo 19:40
Kimmon päivän kunniaksi asukkaat saavat Big Brotherilta tehtäväksi valmistaa Kimmolle juhlaillallisen. Illallisen menuun kuuluu al...
#bbkimmo #bbkevin #bbanu #bbkristian #bbhelmeri
 Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

9.11.2019 klo 16:53
#bbkimmo #bbkristian #bbanu #bbhelmeri #bbkevin
Katsojat äänestivät juhlat BB-taloon – luvassa sesonginmukaiset teemabileet!

Katsojat äänestivät juhlat BB-taloon – luvassa sesonginmukaiset teemabileet!

27.9.2019 klo 14:14
Katsojille annettiin Big Brother -sivuston äänestyksessä valta päättää, saavatko asukkaat viikkotehtävänsä päätteeksi nauttia bile...
#bbkristian #bbjukka #bbville #bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbmilla #bbmira #bbtuula #bbtarina