Käynnistä video
10.11.2019 klo 08:58

Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

Finaaliviisikko eli Kimmo, Kristian, Kevin, Helmeri ja Anu on mennyt nukkumaan viimeistä kertaa yhdessä. Talosta lähteminen ja tuleva finaali puhututtaa asukkaita ennen nukkumaanmenoa.

“Ihan absurdia lähteä täältä!” huudahtaa Kevin.

Finaaliviisikko on viettänyt talossa viimeiset 10 viikkoa. Sunnuntai-iltana he viimein pääsevät näkemään läheisiään.

“Onkohan se tunteikas hetki kun kävelee sinne (studioon) ja näkee kaikki omaiset?” pohtii Helmeri.

Kevin epäilee että tilanne tulee olemaan euforinen. 


“Elina kysyy jotain että ‘miltä nyt tuntuu päästä ulos?’ Niin sit on niin lukossa että sanoo vain jotain ‘tortilla’”, vitsailee Kristian.

Asukkaat toivottavat toisilleen hyvät viimeistä kertaa talossa. 


“Seuraavan kerran sanotaan hyvää yötä joskus tulevaisuudessa…”, sanoo Helmeri.

“Lauantaisin!” huudahtaa joku peittojen alta saaden Helmerin hihittämään.

 


Kuka voittaa Big Brotherin ja nappaa 30 000 euron potin? Äänestä suosikkiasi!

Big Brother Suomi -finaali tänään Nelosella klo 21.

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Päiväkisassa pomputellaan – Kevin tuskastuu liian suuriin palloihin: “Ihan mahoton tehtävä!”

Päiväkisassa pomputellaan – Kevin tuskastuu liian suuriin palloihin: “Ihan mahoton tehtävä!”

5.11.2019 klo 13:31
#bbkevin #bbkristian #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo
Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

3.11.2019 klo 21:56
#bbanu #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo #bbville #bbkevin
Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

9.11.2019 klo 19:20
#bbkristian #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

21.10.2019 klo 21:30
Asukkaat suorittavat parhaillaan Kauas on pitkä matka -viikkotehtävää. Porukka matkaa “Leville” lomalle, mutta kaikkein tyypillisi...
#bbkevin #bbkristian #bbhelmeri #bbjukka #bbkimmo #bbanu #bbville
 Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

9.11.2019 klo 16:53
#bbkimmo #bbkristian #bbanu #bbhelmeri #bbkevin
Big Brother Suomi on noussut syksyn suurimmaksi tv-ilmiöksi  – BB:llä jo yhteensä yli 29 miljoonaa starttia Ruudussa!

Big Brother Suomi on noussut syksyn suurimmaksi tv-ilmiöksi – BB:llä jo yhteensä yli 29 miljoonaa starttia Ruudussa!

29.10.2019 klo 11:32
Suomi on miljoonien kyttääjien maa! Vauhdikkaita viikkotehtäviä, Jukan ja Eeva-Leenan hempeitä hetkiä, Tarinan loputonta puhetulv...
#bbanu #bbkristian #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

29.10.2019 klo 20:01
#bbkevin #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkristian
Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

8.11.2019 klo 21:57
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Asukkaiden upeat luomukset catwalkilla – ken on heistä kaikkein kaunein?

Asukkaiden upeat luomukset catwalkilla – ken on heistä kaikkein kaunein?

7.11.2019 klo 19:18
#bbkevin #bbkristian #bbanu #bbkimmo #bbhelmeri
Kevinin vastuullinen muotishow – ei orjatyövoimaa: “Must on nyt tullut fashion icon!”

Kevinin vastuullinen muotishow – ei orjatyövoimaa: “Must on nyt tullut fashion icon!”

7.11.2019 klo 17:43
#bbkevin #bbhelmeri #bbanu #bbkristian #bbkimmo