Käynnistä video
4.11.2019 klo 14:09

Finaaliviikolla ei ole viikkotehtävää mutta päivittäin järjestetään pieni kilpailu – ensimmäisenä pingispalloskaba!

Big Brotherin finaaliviisikko on selvillä, eli talossa asuvat enää Anu, Helmeri, Kevin, Kimmo ja Kristian. Viimeisellä viikolla ei ole viikkotehtävää, mutta asukkaat kisaavat päivittäin mielikuvituksellisissa yksilölajeissa. Jokaisen kisan voittaja saa kolme pistettä, toiseksi tullut kaksi ja kolmanneksi tullut yhden pisteen. Eniten pisteitä kerännyt asukas palkitaan Rahalaitoksen sekillä, jonka arvo on tuhat euroa.

Maanantaina on ensimmäisen kilpailun aika. Asukkaiden tehtävänä on kuljettaa kukin oma pingispallonsa makuuhuoneen lähtötelineistä keittiön kalkkiviivoille. Pelivälineitä liikutellaan ilmapallon avulla päästämällä ilmapallosta ilmaa pingispalloa vauhdittamaan.

Helmeri saa loistostartin ja voittaa kisan kirkkaasti. Toiseksi tulee Kristian ja kolmanneksi Kevin. Anun suoritus kaatuu alun kompurointiin, Kimmon suureen epäonneen: hänen pingispallonsa ajautuu loukkoon, josta se on hankala saada enää liikkeelle.

Helmeri on kertonut olevansa erittäin kilpailuhenkinen ihminen, ja sen kyllä huomaa: mies tuulettaa voittoaan raivokkaasti.

"Paska peli!" Kimmo puolestaan nauraa jäätyään ilman pisteitä.

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Villen jymy-yllätys – testamenttasi rahnansa Kevinille: “Ehkä hän ajatteli, että ne ei menisi viinaan ja tupakkaan”

Villen jymy-yllätys – testamenttasi rahnansa Kevinille: “Ehkä hän ajatteli, että ne ei menisi viinaan ja tupakkaan”

5.11.2019 klo 09:06
#bbkevin #bbhelmeri #bbkimmo #bbanu #bbkristian
Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

2.11.2019 klo 17:18
#bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

10.11.2019 klo 08:58
#bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbkristian #bbanu
Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

9.11.2019 klo 22:56
#bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbkristian
Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

9.11.2019 klo 21:23
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

9.11.2019 klo 19:20
#bbkristian #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
Kuka ansaitsee 30 000 euroa? Asukkaat nimesivät oman suosikkinsa

Kuka ansaitsee 30 000 euroa? Asukkaat nimesivät oman suosikkinsa

9.11.2019 klo 18:42
#bbkimmo #bbhelmeri #bbanu #bb-helmeri #bbkevin
 Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

9.11.2019 klo 16:53
#bbkimmo #bbkristian #bbanu #bbhelmeri #bbkevin
Anu avautuu Kimmolle yön pikkutunneilla Kalakeittomiehestä: “Ois hienoa nähdä hänet siellä yleisössä”

Anu avautuu Kimmolle yön pikkutunneilla Kalakeittomiehestä: “Ois hienoa nähdä hänet siellä yleisössä”

9.11.2019 klo 10:43
#bbanu #bbkimmo #bbhelmeri #bbkristian
Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

8.11.2019 klo 21:57
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian