Käynnistä video
6.11.2019 klo 15:39

Finaaliviisikko avautuu epävarmuuksistaan ja ahdistuksistaan – Kimmo: “Huono omatunto”

Eilen illalla päiväkirjahuoneessakin tuntojaan purkanut Kevin ehdotti tänään toisille ajatusten purkamista “ahdistusringissä”. Asukkailla onkin monia asioita mielen päällä, joten idea sai heti kannatusta.

Keviniä murehdutti ennen kaikkea oma käytös ja omat tuntemukset BB-talossa:

“En ole vakuuttunut siitä, millainen ihminen olen ollut täällä. Kestääkö omat arvot? Se ahdistaa”, Kevin sanoo.

Keviniä painaa myös se, että hän vähän päivästä riippuen tykkää tai ei tykkää tietyistä ihmisistä talossa.

“Kaikilla on mun mielestä aina jotain niin positiivista sanottavaa toisista eikä ikinä mitään negaa. Sit ite on silleen, että kyllä mä näen teissä myös negaa”, hän harmittelee.

Kristiania mietityttää samankaltaiset asiat, koska hän ei näe BB-talossa asumisessa suinkaan pelkästään hyvää. Lisäksi muun muassa ikävä tyttöystävää kohtaan painaa miehen mieltä.

Koti-ikävä painaa myös Anua. Samoin toisaalta se, että BB-kausi on loppumaisillaan.

“Sitten on ihan paljaana tuolla”, hän sanoo ja avautuu myös riittämättömyyden tunteista:

“Mä oon vaan mä. Tavallinen tyttö Hyvinkäältä. Mitä uutta mä oon tuonut tänne? En yhtään mitään, pitkään aikaan.”

Myös Kimmo puhuu tuntemuksistaan hyvin suoraan ja rehellisesti. Mielen päällä hänelläkin on ykkösenä koti-ikävä:

“Eniten ahdistaa se, että haluaa kotiin. Toiseksi eniten se, ettei koti ole enää tuttu ja turvallinen, vaan jotain tuntematonta”, mies sanoo ja jatkaa:

“Koska mua ahdistaa ja haluan kotiin, en jaksa innostua mistään. Leikit on leikitty. Se lisää mun ahdistusta, koska mulla tulee huono omatunto siitä”, Kimmo koostaa mietteitään.

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Päiväkisassa pomputellaan – Kevin tuskastuu liian suuriin palloihin: “Ihan mahoton tehtävä!”

Päiväkisassa pomputellaan – Kevin tuskastuu liian suuriin palloihin: “Ihan mahoton tehtävä!”

5.11.2019 klo 13:31
#bbkevin #bbkristian #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo
Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

3.11.2019 klo 21:56
#bbanu #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo #bbville #bbkevin
Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

9.11.2019 klo 21:23
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

9.11.2019 klo 19:20
#bbkristian #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

21.10.2019 klo 21:30
Asukkaat suorittavat parhaillaan Kauas on pitkä matka -viikkotehtävää. Porukka matkaa “Leville” lomalle, mutta kaikkein tyypillisi...
#bbkevin #bbkristian #bbhelmeri #bbjukka #bbkimmo #bbanu #bbville
 Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

9.11.2019 klo 16:53
#bbkimmo #bbkristian #bbanu #bbhelmeri #bbkevin
Big Brother Suomi on noussut syksyn suurimmaksi tv-ilmiöksi  – BB:llä jo yhteensä yli 29 miljoonaa starttia Ruudussa!

Big Brother Suomi on noussut syksyn suurimmaksi tv-ilmiöksi – BB:llä jo yhteensä yli 29 miljoonaa starttia Ruudussa!

29.10.2019 klo 11:32
Suomi on miljoonien kyttääjien maa! Vauhdikkaita viikkotehtäviä, Jukan ja Eeva-Leenan hempeitä hetkiä, Tarinan loputonta puhetulv...
#bbanu #bbkristian #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

29.10.2019 klo 20:01
#bbkevin #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkristian
Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

8.11.2019 klo 21:57
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Asukkaiden upeat luomukset catwalkilla – ken on heistä kaikkein kaunein?

Asukkaiden upeat luomukset catwalkilla – ken on heistä kaikkein kaunein?

7.11.2019 klo 19:18
#bbkevin #bbkristian #bbanu #bbkimmo #bbhelmeri