31.10.2019 klo 15:06

Anu ja Ville häätöäänestyksessä – anna ääni suosikillesi!

Nimeämisten seurauksena häätöäänestykseen joutuvat Anu ja Ville. Kumpikin sai 4 nimeämispistettä. 

Häätöäänestys on nyt käynnissä, muista äänestää suosikkiasi!

Jos haluat Villen jäävän taloon:

Äänestysnumero:

3

Äänestä Villeä (1€/ääni)

Lähetä tekstiviesti 3 numeroon 173005

Soita numeroon 0700 79 103

tai äänestä netissä tvaani.fi/bb

 

Jos haluat Anun jäävän taloon:

Äänestysnumero:

4

Äänestä Anua (1€/ääni)

Lähetä tekstiviesti 4 numeroon 173005

Soita numeroon 0700 79 104

tai äänestä netissä tvaani.fi/bb

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Asukkaat rikkovat piñatat ilolla – mutta nyt dinoja on ympäri pihaa: "Voi v*ttu!"

Asukkaat rikkovat piñatat ilolla – mutta nyt dinoja on ympäri pihaa: "Voi v*ttu!"

31.10.2019 klo 13:08
#bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri #bbkristian #bbville #bbanu
Äänestystilanne kello 17: Anu on äänikuningatar, Tuula hännänhuippuna

Äänestystilanne kello 17: Anu on äänikuningatar, Tuula hännänhuippuna

1.10.2019 klo 17:09
Katsojilla on valta valita, ketkä asukkaista joutuvat tällä viikolla häätöäänestykseen. Maanantaina turvaan katsojien äänin pääsiv...
#bbanu #bbhelmeri #bbmira #bbville #bbmilla #bbkimmo #bbjukka #bbtuula
Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

2.11.2019 klo 17:18
#bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

1.11.2019 klo 17:32
#bbkimmo #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkristian
Häätöäänestyksessä oleva Anu uskoo Helmerin kanssa söpöstelyn vaikuttavan äänestystulokseen: “Eiks ne Tempparit oo sitä varten”

Häätöäänestyksessä oleva Anu uskoo Helmerin kanssa söpöstelyn vaikuttavan äänestystulokseen: “Eiks ne Tempparit oo sitä varten”

1.11.2019 klo 09:29
#bbanu #bbville #bbhelmeri
Asukkaat saavat kuulla, että Ville ja Anu ovat häätöäänestyksessä – naurunremakka ja epäusko: "Kaks?"

Asukkaat saavat kuulla, että Ville ja Anu ovat häätöäänestyksessä – naurunremakka ja epäusko: "Kaks?"

1.11.2019 klo 00:16
#bbville #bbanu
Asukkaat antoivat nimeämispisteensä: “Kunnollinen selkäänpuukotus!”

Asukkaat antoivat nimeämispisteensä: “Kunnollinen selkäänpuukotus!”

31.10.2019 klo 15:21
#bbanu #bbville #bbkevin #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo
Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"