Käynnistä video
9.11.2019 klo 22:56

Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

Kristian, Helmeri ja Kevin kuluttavat aikaa retronurkkauksessa istuskellen. Ajatukset pyörivät kovaa vauhtia lähestyvässä kotiinpaluussa, ja Kristianin juttuja värittää myös pitkällinen selibaatissa eläminen – sekä oma että toisten.

“Hemmikin saa pesää huomenna”, Krisu veistelee yhtäkkiä.

Krisun kommentti selvästi hämmentää Helmeriä, mutta miehen kasvoille ilmestyy silti leveä hymy. Helmeri kuitenkin toppuuttelee:

“Ei kai ny tommosta!” hän tuumaa.

Kristian ihmettelee, ketä Helmeri luulee huijaavansa.

“No niitä samoja ihmisiä, jotka uskoi sen, että Hemmi ei ajatellu täällä voittoa kertaakaan”, Kevin letkauttaa ja nauraa ääneen yhdessä Kristianin kanssa.

Helmeri saa jatkaa paistatteluaan tiukan piikittelyn kohteena, kun Kevin lyö lisää vettä myllyyn:

“En tullut tänne voittamaan, kokemus on tärkein. Hyvä fiilis!” Kevin heittää Helmeriä matkien.

Vitsi ammentuu tämän päivän aiemmista tapahtumista: asukkaat saivat tehtäväkseen pitää viimeisen yhtiökokouksen, jonka aikana heidän täytyi nimetä, kuka heistä eli “hallituksen jäsenistä” ansaitsisi 30 000 euron palkkion. Helmeri pysyi vaatimattomana ja kertoi, ettei ole ajatellut voittoa vaan halusi osallistua Big Brotheriin kokemuksen takia.

“Noi on ihan mahottomii”, Helmeri naurahtaa Kristianiin ja Keviniin viitaten, kun Kimmo ja Anu ilmestyvät retronurkkauksen ovelle.

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Päiväkisassa pomputellaan – Kevin tuskastuu liian suuriin palloihin: “Ihan mahoton tehtävä!”

Päiväkisassa pomputellaan – Kevin tuskastuu liian suuriin palloihin: “Ihan mahoton tehtävä!”

5.11.2019 klo 13:31
#bbkevin #bbkristian #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo
Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

3.11.2019 klo 21:56
#bbanu #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo #bbville #bbkevin
Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

9.11.2019 klo 19:20
#bbkristian #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

21.10.2019 klo 21:30
Asukkaat suorittavat parhaillaan Kauas on pitkä matka -viikkotehtävää. Porukka matkaa “Leville” lomalle, mutta kaikkein tyypillisi...
#bbkevin #bbkristian #bbhelmeri #bbjukka #bbkimmo #bbanu #bbville
 Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

9.11.2019 klo 16:53
#bbkimmo #bbkristian #bbanu #bbhelmeri #bbkevin
Big Brother Suomi on noussut syksyn suurimmaksi tv-ilmiöksi  – BB:llä jo yhteensä yli 29 miljoonaa starttia Ruudussa!

Big Brother Suomi on noussut syksyn suurimmaksi tv-ilmiöksi – BB:llä jo yhteensä yli 29 miljoonaa starttia Ruudussa!

29.10.2019 klo 11:32
Suomi on miljoonien kyttääjien maa! Vauhdikkaita viikkotehtäviä, Jukan ja Eeva-Leenan hempeitä hetkiä, Tarinan loputonta puhetulv...
#bbanu #bbkristian #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

29.10.2019 klo 20:01
#bbkevin #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkristian
Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

8.11.2019 klo 21:57
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Asukkaiden upeat luomukset catwalkilla – ken on heistä kaikkein kaunein?

Asukkaiden upeat luomukset catwalkilla – ken on heistä kaikkein kaunein?

7.11.2019 klo 19:18
#bbkevin #bbkristian #bbanu #bbkimmo #bbhelmeri
Kevinin vastuullinen muotishow – ei orjatyövoimaa: “Must on nyt tullut fashion icon!”

Kevinin vastuullinen muotishow – ei orjatyövoimaa: “Must on nyt tullut fashion icon!”

7.11.2019 klo 17:43
#bbkevin #bbhelmeri #bbanu #bbkristian #bbkimmo