Käynnistä video
30.10.2019 klo 23:40

Helmeri loukkasi päänsä hurjassa tapaturmassa vuosi sitten – kuusi tuntia tajuttomana, kuukausien kuntoutuminen

Helmeri on maininnut vuosi sitten kokemastaan jalkapallo-onnettomuudesta aiemminkin, mutta nyt aihetta käsitellään perin pohjin.

Mies sai erittäin vakavan päävamman fudismatsissa, kun vastustajan pelaaja puski häntä vahingossa ohimoon. Tilanteesta Helmeri muistaa katsoneensa palloa ja seuraavaksi kohdanneensa kirurgin katseen.

"Pallo tulee tuolta, sitten katson näin, ja katson aivokirurgia", Helmeri kertoo hurjasta kokemuksestaan.

Onnettomuus oli vakava ja traumaattinen myös kaikille paikalla olijoille. Tälli oli niin kova, että Helmeri oli kuusi tuntia tajuttomana.

"Pelikaverit puhui pitkään siitä, että tilanne oli vaikea päästä yli. Mulle ei tullut traumaa, kun en nähnyt tilannetta. Mutta ne joutui katsomaan vierestä sen tilanteen."

Mukana oli myös Helmerin yhtiökumppani, joka oli pitänyt tajutonta, veristä miestä sylissään.

Toivuttuaan Helmeri kävi juttelemassa vastustajan joukkueen kanssa fudismatsin katsottuaan, kätteli kaikki ja tapasi myös onnettomuuden toisen osapuolen, joka oli tietenkin järkyttynyt vahingosta.

Vamman vakavuudesta kertoo se, että toipuminen kesti kauan:

"Ei ollut yhtään keskittymiskykyä, alkoi ärsyttää ihan sikanopeesti. Aivot kävi pitkään ylikierroksilla, varmaan kolme kuukautta", Helmeri muistelee ja kertoo kärsineensä myös uupumuksesta pitkään onnettomuuden jälkeen.

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Anu siirtyi Kimmon viereen nukkumaan ja ihmettelee Helmerin käytöstä – onko Hemmi mustasukkainen?

Anu siirtyi Kimmon viereen nukkumaan ja ihmettelee Helmerin käytöstä – onko Hemmi mustasukkainen?

4.11.2019 klo 10:03
#bbanu #bbkimmo #bbhelmeri
Nyt se on todistettu – porealtaan voi täyttää kahvikupeilla. Ja ämpärillä.

Nyt se on todistettu – porealtaan voi täyttää kahvikupeilla. Ja ämpärillä.

4.9.2019 klo 19:06
Big Brother -talon asukkaat tarttuivat reippaina toimeen, kun kolmannen päivän päivätehtäväksi määrättiin porealtaan täyttäminen k...
#bbhelmeri #bbkristian #bbville #bbemma
Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

10.11.2019 klo 08:58
#bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbkristian #bbanu
Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

9.11.2019 klo 22:56
#bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbkristian
Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

9.11.2019 klo 21:23
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

9.11.2019 klo 19:20
#bbkristian #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
Kuka ansaitsee 30 000 euroa? Asukkaat nimesivät oman suosikkinsa

Kuka ansaitsee 30 000 euroa? Asukkaat nimesivät oman suosikkinsa

9.11.2019 klo 18:42
#bbkimmo #bbhelmeri #bbanu #bb-helmeri #bbkevin
 Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

9.11.2019 klo 16:53
#bbkimmo #bbkristian #bbanu #bbhelmeri #bbkevin
Päiväkilpailujen voittaja selvillä - parhaiten suoriutuneelle tuhannen euron sekki!

Päiväkilpailujen voittaja selvillä - parhaiten suoriutuneelle tuhannen euron sekki!

9.11.2019 klo 15:28
#bbhelmeri
Anu avautuu Kimmolle yön pikkutunneilla Kalakeittomiehestä: “Ois hienoa nähdä hänet siellä yleisössä”

Anu avautuu Kimmolle yön pikkutunneilla Kalakeittomiehestä: “Ois hienoa nähdä hänet siellä yleisössä”