Lähetykset:
Päivä: 22
15.9.2020 klo 22:47

Hybridi-tv:n katsojat äänestivät mökkiläisille helpottavan vihjeen viikkotehtävään!

Kesken tiistain Big Brother Suomi -lähetyksen mökkiläiset saivat Isoveljeltä kirjeen.

Kristiina luki kirjeen ääneen muille asukkaille. Kirjeessä kerrottiin, että hybridi-tv:n katsojat ovat äänestäneet mökkiläisille helpottavan vihjeen viikkotehtävään liittyen

. Mökkiläiset juhlivat villisti äänestyksen tulosta, kun Big Brother ilmoitti:

“Varastomökki on nyt auki”, kovaäänisistä kuului.

Asukkaat syöksyivät varastoon katsomaan mitä sieltä löytyy. Varastomökin lattialla oli vesi-ilmapalloja ja ritsa.

“Vesisota?” mökkiläiset ihmettelivät.

“Mä en oo ikinä ampunu”, Paula täräyttää heti.

Hämmentyneet mökkiläiset alkoivat heti pohtimaan, mitä tämä vihje mahtaa merkitä ja minkälainen kaksintaistelu on tulossa.

Vesi-ilmapallot eivät nimittäin mahtuneet ritsaan! Millä ammutaan ja mitä?

Se selviää tulevaisuudessa niin asukkaille kuin katsojillekin!

Uutiset
Uutiset

Maatalousnäyttely käyntiin – luvassa lypsykoe ja tuotantoeläinten kykynäytös

24.9.2020 klo 19:25
#viikkotehtävä

Päivätehtävä – Eläinten vallankumous

24.9.2020 klo 09:38
Viikkotehtävässä asukkaat on jaettu kahteen leiriin: BB-maatalon eläimiin ja asukkaisiin. Eläimet ovat asuneet koko viikon talon e...
#viikkotehtävä

Päivätehtävä: Maatilan omistajille lisää töitä!

23.9.2020 klo 14:40
#viikkotehtävä

Kaikki asukkaat kohtaavat viimein – BB-maatilan omistajat tutustuvat eläimiinsä

21.9.2020 klo 18:13
#viikkotehtävä

Viikkotehtävän luonne valkeni talon herruuden hävinneille

21.9.2020 klo 17:16
#viikkotehtävä

Tätä on odotettu – talolaiset ja mökkiläiset yhdistyvät: Big Brother -maatila!

21.9.2020 klo 16:27
#viikkotehtävä

Big Brother -talon herruus ratkesi – punaiset turvassa nimeämisiltä

18.9.2020 klo 14:59
#viikkotehtävä

Talolaiset veivät viidennen kaksintaistelun selkeästi nimiinsä – Marko loisti rakennusmestarina!

16.9.2020 klo 19:43
#viikkotehtävä

Viikkotehtävän viides kaksintaistelu onkin nelinpeli: Tellinki!

16.9.2020 klo 19:05
Viikkotehtävänä on mökkiläisten ja talolaisten väliset kaksintaistelut. Tilanne on tällä hetkellä tasan 2-2. Viikkotehtävän panoks...
#viikkotehtävä

Viikkotehtävän neljäs kaksintaistelu: valttina raaka voima ja pitkä pinna