Käynnistä video
29.10.2019 klo 23:06

Kahdeksan viikon selibaatti puhuttaa sikarikerholaisia: "Luonto ei tule"

Kimmo, Kristian ja Helmeri juttelevat niitä näitä saunan jälkeen ennen nukkumaanmenokäskyä. Kristiania huolettaa hänen "luontonsa" tila. Ilmeisesti luonto on ollut kovin hiljainen kahdeksan BB-viikon ajan.

"Viikko yhdeksän, luonto ei vieläkään ole saapunut luoksemme", Kristian julistaa David Attenborough'n tyyliin.

Helmeri tietää, mistä puhutaan:

"Mulla on joku kuolio tuolla menossa", hän uskoutuu luottomiehilleen.

Kristian taitaa olla aivan aidosti huolissaan mieskunnostaan:

"Ihan oikeesti, luonto ei tule! Käyn tutkituttamassa pallini, kun täältä pääsen. Käyn tulemassa purkkiin ja pyydän tarkistuksen", hän ilmoittaa.

Kimmo ei hetkeen pukahda mitään, kunnes avaa viimein sanaisen arkkunsa:

"Tai sitten sun elimistö on sopeutunut siihen normaalirytmiin, mikä sulla siviilissäkin on", mies sivaltaa rakkaudella.

Kaikkia huvittaa Kimmon vieno vinoilu.

"Haista paska! Mä oon meistä ainoa, joka on onnellisesti parisuhteessa!" Kristian naurahtaa.

"Niinpä", Kimmo kuittaa.

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Kimmon päivä käynnistyy Trivial Pursuitilla – väärästä vastauksesta voi olla luvassa pahanmakuinen seuraamus

Kimmon päivä käynnistyy Trivial Pursuitilla – väärästä vastauksesta voi olla luvassa pahanmakuinen seuraamus

5.11.2019 klo 17:28
#bbkristian #bbkimmo #bbkevin #bbanu #bbhelmeri
Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

3.11.2019 klo 21:56
#bbanu #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo #bbville #bbkevin
Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

9.11.2019 klo 22:56
#bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbkristian
Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

9.11.2019 klo 21:23
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

9.11.2019 klo 19:20
#bbkristian #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
 Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

9.11.2019 klo 16:53
#bbkimmo #bbkristian #bbanu #bbhelmeri #bbkevin
Anu avautuu Kimmolle yön pikkutunneilla Kalakeittomiehestä: “Ois hienoa nähdä hänet siellä yleisössä”

Anu avautuu Kimmolle yön pikkutunneilla Kalakeittomiehestä: “Ois hienoa nähdä hänet siellä yleisössä”

9.11.2019 klo 10:43
#bbanu #bbkimmo #bbhelmeri #bbkristian
Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

8.11.2019 klo 21:57
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Asukkaiden upeat luomukset catwalkilla – ken on heistä kaikkein kaunein?

Asukkaiden upeat luomukset catwalkilla – ken on heistä kaikkein kaunein?

7.11.2019 klo 19:18
#bbkevin #bbkristian #bbanu #bbkimmo #bbhelmeri
Kevinin vastuullinen muotishow – ei orjatyövoimaa: “Must on nyt tullut fashion icon!”

Kevinin vastuullinen muotishow – ei orjatyövoimaa: “Must on nyt tullut fashion icon!”

7.11.2019 klo 17:43
#bbkevin #bbhelmeri #bbanu #bbkristian #bbkimmo