12.10.2019 klo 23:00

Katsojat äänestivät: Asukkaat elävät sunnuntain jonain toisena BB-asukkaana

Katsojat äänestivät hybridi-tv:n kaukosäätimellä hullunkurisen tehtävän BB-talon sunnuntaita virkistämään. Asukkaat joutuvat vaihtamaan rooleja ja elämään sunnuntain jonain toisena BB-asukkaana.

Vaihtoehtona oli myös, että asukkaat joutuvat liikkumaan vain takaperin, mutta katsojat valitsivat roolileikin.

Rooleja vaihdetaan seuraavasti:

Kristian on Ville
Ville on Jukka
Jukka on Kevin
Kevin on Milla
Milla on Kimmo
Kimmo on Mira
Mira on Helmeri
Helmeri on Anu
Anu on Kristian

Asukkaiden on myös mahdollisuuksien mukaan pukeuduttava toistensa vaatteisiin.

Uutisen kuultuaan asukkaat innostuivat silminnähden:

“Tää on ihana”, Milla hihkuu.

MIrakin on mielissään:

“Sä oot Anu vai? Pitäskö antaa pikku pusu?” hän nauraa Helmerille.

Kristian arvelee, että roolileikki poikii jälkipuinteja:

“Sovitaanko heti, et kukaan ei pahota mieltään tästä”, Kristian pyytää.

Saa nähdä, minkälainen show tästä saadaan pystyyn. Tehtävä alkaa heti aamusta. Viihdyttävä sunnuntai siis tiedossa, se ainakin on varmaa!

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Viikkotehtävän aikana BB-talossa lasketaan dinosauruksia ja suojellaan dinosauruksen munia!

Viikkotehtävän aikana BB-talossa lasketaan dinosauruksia ja suojellaan dinosauruksen munia!

28.10.2019 klo 13:39
Big Brother -talon yhdeksännellä viikolla talossa näkyy dinosauruksia! Asukkaiden viikkotehtävänä on laskea kaikki näkemänsä dinos...
#viikkotehtävä
Big Brother Suomen voittaja on Kristian! Mies ei ole uskoa uutista todeksi

Big Brother Suomen voittaja on Kristian! Mies ei ole uskoa uutista todeksi

10.11.2019 klo 23:20
#bbkristian
Anu häädettiin finaaliviisikosta toisena, joutui vastaamaan kysymyksiin Helmeristä: "Hän soittaa mulle!"

Anu häädettiin finaaliviisikosta toisena, joutui vastaamaan kysymyksiin Helmeristä: "Hän soittaa mulle!"

10.11.2019 klo 21:54
#bbanu
Kimmo putosi ensimmäisenä finaaliviisikosta: "Nyt tuntuu todella hyvältä!"

Kimmo putosi ensimmäisenä finaaliviisikosta: "Nyt tuntuu todella hyvältä!"

10.11.2019 klo 21:48
#bbkimmo
Finaaliäänestys: Kuka asukkaista voittaa Big Brotherin ja 30 000 euroa?

Finaaliäänestys: Kuka asukkaista voittaa Big Brotherin ja 30 000 euroa?

3.11.2019 klo 22:35
Big Brother Suomi huipentuu sunnuntaina 10.11. finaalilähetykseen, jossa selviää, kuka asukkaista voittaa Big Brotherin sekä 30 00...
Viimeinen ateria – Kristian ei tilannutkaan hapansilakkaa: “Pitäis olla tortillaa, mut täs on kaikennäköstä!”

Viimeinen ateria – Kristian ei tilannutkaan hapansilakkaa: “Pitäis olla tortillaa, mut täs on kaikennäköstä!”

10.11.2019 klo 17:59
Päivätehtävässä tanssitaan ja juhlistetaan finaalipäivää!

Päivätehtävässä tanssitaan ja juhlistetaan finaalipäivää!

10.11.2019 klo 12:51
#bbkimmo #bbkevin #bbkristian #bbanu #bbhelmeri
10 viikon eristyksissä olo päättyy tänään – lähtö stressaa Anua

10 viikon eristyksissä olo päättyy tänään – lähtö stressaa Anua

10.11.2019 klo 11:38
#bb-anu #bb-kevin
Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

10.11.2019 klo 08:58
#bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbkristian #bbanu
Katsojat äänestivät – talon viimeisen aterian päättää Kristian: "Surströmmingiä?"

Katsojat äänestivät – talon viimeisen aterian päättää Kristian: "Surströmmingiä?"

9.11.2019 klo 23:10
#bbkristian