27.9.2019 klo 14:14

Katsojat äänestivät juhlat BB-taloon – luvassa sesonginmukaiset teemabileet!

Katsojille annettiin Big Brother -sivuston äänestyksessä valta päättää, saavatko asukkaat viikkotehtävänsä päätteeksi nauttia bileistä tänään perjantaina.

Katsojat valitsivat peräti 98 prosentin äänienemmistöllä, että asukkaiden harras toive toteutuu. Talossa siis vaihdetaan tänään bilevaihde päälle! Kyseessä on sesongin mukaiset teemabileet, ja illan aikana nähdään muun muassa näyttäviä asuja.

Nähtäväksi jää, meneekö Kristian onnesta sekaisin, kun on olutta tarjolla. Ja nouseeko sutina Helmerin ja Anun välillä ihan uudelle tasolle juhlinnan lomassa?

 

 

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Isoveli antaa kirjeessään nukkumajärjestelyihin kaksi vaihtoehtoa  – kantavatko asukkaat sänkynsä ulos makuuhuoneesta?

Isoveli antaa kirjeessään nukkumajärjestelyihin kaksi vaihtoehtoa – kantavatko asukkaat sänkynsä ulos makuuhuoneesta?

17.9.2019 klo 22:50
Lukekaa tämä selkeällä ja kuuluvalla äänellä: Osa teistä näyttää olevan sitä mieltä, että muuallakin kuin sängyissä nukkuminen on ...
#bbtarina #bbville #bbkevin #bbtuula #bbhelmeri #bbkristian #bbjukka #bbeevaleena #bbmilla #bbmira
Äänestystilanne kello 17: Anu on äänikuningatar, Tuula hännänhuippuna

Äänestystilanne kello 17: Anu on äänikuningatar, Tuula hännänhuippuna

1.10.2019 klo 17:09
Katsojilla on valta valita, ketkä asukkaista joutuvat tällä viikolla häätöäänestykseen. Maanantaina turvaan katsojien äänin pääsiv...
#bbanu #bbhelmeri #bbmira #bbville #bbmilla #bbkimmo #bbjukka #bbtuula
 Anu ja Helmeri pääsivät turvaan – uusi äänestys käynnistyi!

Anu ja Helmeri pääsivät turvaan – uusi äänestys käynnistyi!

1.10.2019 klo 23:02
Katsojilla on tällä viikolla valta valita, ketkä asukkaista pääsevät sunnuntain häätöäänestyksestä turvaan. Tänään eniten katsojie...
#bbanu #bbhelmeri #bbville #bbmira #bbkimmo #bbmilla #bbjukka #bbtuula
Äänestystilanne kello 17: Ville kiilasi kärkeen!

Äänestystilanne kello 17: Ville kiilasi kärkeen!

2.10.2019 klo 17:21
Katsojilla on valta valita, ketkä asukkaista joutuvat tällä viikolla häätöäänestykseen. Kello viideltä saatujen väliaikatietojen m...
#bbville #bbmilla #bbkimmo #bbtuula #bbjukka #bbmira
Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

21.10.2019 klo 21:30
Asukkaat suorittavat parhaillaan Kauas on pitkä matka -viikkotehtävää. Porukka matkaa “Leville” lomalle, mutta kaikkein tyypillisi...
#bbkevin #bbkristian #bbhelmeri #bbjukka #bbkimmo #bbanu #bbville
Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

2.11.2019 klo 17:18
#bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Milla ja Ville pääsivät turvaan, enää yksi voi pelastua – uusi äänestys käynnistyi!

Milla ja Ville pääsivät turvaan, enää yksi voi pelastua – uusi äänestys käynnistyi!

2.10.2019 klo 22:55
Katsojilla on tällä viikolla valta valita, ketkä asukkaista pääsevät sunnuntain häätöäänestyksestä turvaan. Tänään eniten katsojie...
#bbmilla #bbville #bbtuula #bbmira #bbkimmo
Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

3.11.2019 klo 21:56
#bbanu #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo #bbville #bbkevin
Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

1.11.2019 klo 17:32
#bbkimmo #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkristian
BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

29.10.2019 klo 20:01
#bbkevin #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkristian