Käynnistä video
9.11.2019 klo 23:10

Katsojat äänestivät – talon viimeisen aterian päättää Kristian: "Surströmmingiä?"

Katsojat saivat tämän kauden viimeisessä hybridi tv -äänestyksessä valita, kuka asukkaista päättää mitä he syövät huomenna eli finaalisunnuntaina.

Katsojat äänestivät ja viimeisen aterian päättää Kristian.

Kevin luki kirjeen, jossa kerrottiin katsojien äänestäneen viimeisen ruon valitsija. Big Brother ilmoitti kuulutuksella, että äänestyksen voittaja on Kristian.

"Mitäs me halutaan syödä?", mies aloittaa kysymällä diplomaattisesti.

"Mä mietin, ku mä en tota surströmmingiä oo maistanu", Krisu jatkaa kuitenkin ovelasti ja saa muut nauramaan.

Surströmming eli hapansilakka on ruotsalaisten perinneherkkua.

Toivottavasti Kristian ei todella valitse hapansilakkaa, koska se haisee todella pahalta ja aiheuttaisi luultavasti enemmän oksennusta kuin syömistä. 

Huomenna selviää, mitä Kristian keksii asukkaiden viimeiseksi ateriaksi.

Vähiin käy aika! Viimeinen yö on edessä ja huomenna viimeinen päivä ja sitten kaikki asukkaat saadaan ulos talosta!

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Läheisten vierailu sai sikarikerhon pohtimaan kussakin tapahtunutta muutosta: “Oot sä vähän pehmentynyt”

Läheisten vierailu sai sikarikerhon pohtimaan kussakin tapahtunutta muutosta: “Oot sä vähän pehmentynyt”

3.11.2019 klo 09:28
#bbkimmo #bbkristian
Big Brother Suomen voittaja on Kristian! Mies ei ole uskoa uutista todeksi

Big Brother Suomen voittaja on Kristian! Mies ei ole uskoa uutista todeksi

10.11.2019 klo 23:20
#bbkristian
Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

10.11.2019 klo 08:58
#bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbkristian #bbanu
Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

9.11.2019 klo 22:56
#bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbkristian
Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

9.11.2019 klo 21:23
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

9.11.2019 klo 19:20
#bbkristian #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
 Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen