Käynnistä video
9.11.2019 klo 16:59

Kevin kertoo syyn vetäytymiselleen eilisistä juhlista: “Joulu on aika raskasta aikaa mulle”

Big Brother -talossa vietettiin eilen kosteita pikkujouluja. Kaikilla ei ole kuitenkaan ollut yhtä hilpeä tunnelma, sillä Kevin vetäytyi nukkumaan sen jälkeen, kun asukkaat etsivät kasapäin pulloja BB-talon pihalta villissä viinarallissa.

Tänään Big Brother käski asukkaita siivoamaan koko Big Brother -talon huomista finaalia varten putipuhtaaksi. Siivouksen ohessa Kevin paljastaa Kimmolle, että häntä alkoi ahdistaa eilen jo pikkujouluvalmisteluiden aikana.

“Joulu on aika raskasta aikaa mulle”, Kevin sanoo.

Kimmo kertoo tunnistavansa jouluun liittyvän stressin: piparkakkutalon rakentaminen oli aiheuttanut saman tunteen hänellekin. Kevin kertoo Kimmolle, ettei viitsinyt tulla muiden kanssa juhlimaan, koska hänellä ei ollut juhlafiilistä, eikä hän halunnut että muut joutuisivat huolehtimaan hänen olotilastaan.

“Mä pelkäsin, että sä olit yhtä syvissä vesissä missä mä kävin”, kertoo Kimmo huolestuneena.

“Kyllä se ahdistus kasvoi, kun mä tiesin, että te saatte alkoholia. Mä en tiedä mistä se johtui”, pohtii Kevin nauraen ääneen ja jatkaa:

“Hyvin se nukkuminen rauhoitti kyllä”.

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Asukkaat saavat kauhuleffaelämyksen: “Pieni läppä vain”

Asukkaat saavat kauhuleffaelämyksen: “Pieni läppä vain”

5.11.2019 klo 23:25
#bbhelmeri #bbkristian #bbkevin #bbkimmo #bbanu
Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

2.11.2019 klo 17:18
#bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

10.11.2019 klo 08:58
#bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbkristian #bbanu
Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

9.11.2019 klo 22:56
#bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbkristian
Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

9.11.2019 klo 21:23
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

9.11.2019 klo 19:20
#bbkristian #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
Kuka ansaitsee 30 000 euroa? Asukkaat nimesivät oman suosikkinsa

Kuka ansaitsee 30 000 euroa? Asukkaat nimesivät oman suosikkinsa

9.11.2019 klo 18:42
#bbkimmo #bbhelmeri #bbanu #bb-helmeri #bbkevin
 Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

9.11.2019 klo 16:53
#bbkimmo #bbkristian #bbanu #bbhelmeri #bbkevin
Kosteat BB-bileet käynnissä – Kevin vetäytyi itkuisena nukkumaan

Kosteat BB-bileet käynnissä – Kevin vetäytyi itkuisena nukkumaan

8.11.2019 klo 23:22
#bbkevin #bbkkimmo #bbanu #bbkimmo #bbkristian
Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

8.11.2019 klo 21:57
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian