Käynnistä video
4.11.2019 klo 12:59

Kevinin yölliset touhut herättävät hilpeyttä – halasi Helmeriä ja iski tätä nivusiin

BB-asukkaat vaihtoivat finaaliviikkoa varten nukkumajärjestystä eilen illalla. Aiemmin Helmerin vieressä nukkunut Anu rakensi vuoteensa Kimmon viereen. Anu saikin varsin hyvät unet, sillä hän lähti pirteänä lenkille BB-talon pihalle toisten vielä nukkuessa.

“(Hän) nukku niin hyvin tässä mun vieressä”, Kimmo leuhki naureskellen Helmerille, Kristianille ja Kevinille.

Myös Kevin ja Helmeri nukkuivat viime yönä ensimmäistä kertaa vierekkäin. Kevin matki aamulla, kuinka Helmeri oli pikku hiljaa hivuttautunut häntä lähemmäs. Roolit olivat myös vaihtuneet, koska Helmeri kertoo Kevinin halanneen tätä unissaan.

Kevinin häpeätaso sen kuin nousee, kun Helmeri kertoo lisää yön tapahtumista: Kevin oli Helmerin mukaan lyönyt Helmeriä nivusiin ja alkanut nostaa tämän peittoa.

“Mä en oo tehny mitään tällaista. Mä en nyt usko tätä stooria. Ihan mahdoton juttu”, Kevin sanoo naurun sekaan ja jatkaa:

“Mä oon vielä nukkunut niin huonosti, etten oo voinu tehdä mitään tommosta. Oon ollut niin paniikissa ja herännyt tunnin välein.”

Muiden tavoin Anukin nauraa keskustelulle ja toteaa, että ehkä Helmerillä ja Kevinillä oli yön aikana jokin jännite.

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Kimmon päivä käynnistyy Trivial Pursuitilla – väärästä vastauksesta voi olla luvassa pahanmakuinen seuraamus

Kimmon päivä käynnistyy Trivial Pursuitilla – väärästä vastauksesta voi olla luvassa pahanmakuinen seuraamus

5.11.2019 klo 17:28
#bbkristian #bbkimmo #bbkevin #bbanu #bbhelmeri
Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

3.11.2019 klo 21:56
#bbanu #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo #bbville #bbkevin
Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

9.11.2019 klo 21:23
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

9.11.2019 klo 19:20
#bbkristian #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

21.10.2019 klo 21:30
Asukkaat suorittavat parhaillaan Kauas on pitkä matka -viikkotehtävää. Porukka matkaa “Leville” lomalle, mutta kaikkein tyypillisi...
#bbkevin #bbkristian #bbhelmeri #bbjukka #bbkimmo #bbanu #bbville
 Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

9.11.2019 klo 16:53
#bbkimmo #bbkristian #bbanu #bbhelmeri #bbkevin
Big Brother Suomi on noussut syksyn suurimmaksi tv-ilmiöksi  – BB:llä jo yhteensä yli 29 miljoonaa starttia Ruudussa!

Big Brother Suomi on noussut syksyn suurimmaksi tv-ilmiöksi – BB:llä jo yhteensä yli 29 miljoonaa starttia Ruudussa!

29.10.2019 klo 11:32
Suomi on miljoonien kyttääjien maa! Vauhdikkaita viikkotehtäviä, Jukan ja Eeva-Leenan hempeitä hetkiä, Tarinan loputonta puhetulv...
#bbanu #bbkristian #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

29.10.2019 klo 20:01
#bbkevin #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkristian
Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

8.11.2019 klo 21:57
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Asukkaiden upeat luomukset catwalkilla – ken on heistä kaikkein kaunein?

Asukkaiden upeat luomukset catwalkilla – ken on heistä kaikkein kaunein?

7.11.2019 klo 19:18
#bbkevin #bbkristian #bbanu #bbkimmo #bbhelmeri