Käynnistä video
31.10.2019 klo 22:47

Kimmo ei voi sietää jotakuta talossa, Kristian myötäilee – nyt puhutaan pahaa toisten selän takana

Torstai-iltana BB-talossa on hauska tunnelma. Helmeri repäisee kainalostaan tukun karvaa, mikä johtaa hilpeään kainalokarvashow'hun. Sen tuoksinassa Kristian ja Kimmo lähtevät tupakalle juoruamaan.

"Toi on tollasta väkisin puserrettua. Ketä toi naurattaa?" Kimmo ihmettelee.

Kristian on ollut ilonpidossa mukana, mutta nyt hän komppaa Kimmoa. Kaksikko tulee sisään katsomaan, kun Kevin antaa repiä karvaa kainalostaan.

Kimmo katsoo tilannetta ilmeettömänä, ja pian Kristian ja Kimmo jatkavat pahan puhumista olohuoneessa.

"Hullujenhuone. Näen yhtäläisyyden siinä, että viisivuotiaat kakarat hyppii jaloissa. Kato, kato, kato, kato", Kimmo avautuu.

He eivät puhu kenestäkään nimellä, mutta selvää on, että joku tai jotkut asukkaat ottavat Kimmoa pahasti päähän:

"Tekis mieli oikeasti sanoa, että vittu rauhoitu!" hän ilmoittaa, mutta Kristian toppuuttelee.

Kaksikko kaipaa taloon rauhaa ja Jukkaa.

"Onhan Hemmikin ihan rauhallinen, mutta sitten kun se on isossa porukassa..." Kimmo vihjailee.

Kristian ei enää malta jatkaa puhumatta ihmisistä heidän oikeilla nimillään:

"Käytös ainakin kahdella johtuu siitä, että Hemmi on mun mielestä ollut alun alkaen jonkin sortin ennakkosuosikki. Ja Hemmi on tommonen heittäytyjä ja lapsenmielinen. Paha kilpailla lapsenmielisyydessä. Toisella se on aitoa hauskanpitoa", Krisu selittää.

"Kevin on ihan yksin, ja Anu on kertaalleen ollut häädössä", mies jatkaa.

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Häädettyjen ja nykyisten asukkaiden puheet Helmerille saavat miehen liikuttumaan kyyneliin

Häädettyjen ja nykyisten asukkaiden puheet Helmerille saavat miehen liikuttumaan kyyneliin

4.11.2019 klo 20:45
#bbhelmeri #bbkimmo #bbkristian #bbanu #bbkevin
Katsojat äänestivät juhlat BB-taloon – luvassa sesonginmukaiset teemabileet!

Katsojat äänestivät juhlat BB-taloon – luvassa sesonginmukaiset teemabileet!

27.9.2019 klo 14:14
Katsojille annettiin Big Brother -sivuston äänestyksessä valta päättää, saavatko asukkaat viikkotehtävänsä päätteeksi nauttia bile...
#bbkristian #bbjukka #bbville #bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbmilla #bbmira #bbtuula #bbtarina
Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

10.11.2019 klo 08:58
#bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbkristian #bbanu
Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

9.11.2019 klo 22:56
#bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbkristian
Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

9.11.2019 klo 21:23
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

9.11.2019 klo 19:20
#bbkristian #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
 Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

9.11.2019 klo 16:53
#bbkimmo #bbkristian #bbanu #bbhelmeri #bbkevin
Anu avautuu Kimmolle yön pikkutunneilla Kalakeittomiehestä: “Ois hienoa nähdä hänet siellä yleisössä”

Anu avautuu Kimmolle yön pikkutunneilla Kalakeittomiehestä: “Ois hienoa nähdä hänet siellä yleisössä”

9.11.2019 klo 10:43
#bbanu #bbkimmo #bbhelmeri #bbkristian
Kosteat BB-bileet käynnissä – Kevin vetäytyi itkuisena nukkumaan

Kosteat BB-bileet käynnissä – Kevin vetäytyi itkuisena nukkumaan

8.11.2019 klo 23:22
#bbkevin #bbkkimmo #bbanu #bbkimmo #bbkristian
Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

8.11.2019 klo 21:57
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian