Käynnistä video
10.11.2019 klo 21:48

Kimmo putosi ensimmäisenä finaaliviisikosta: "Nyt tuntuu todella hyvältä!"

Big Brother Suomi -finaalista ensimmäisenä talosta häädettiin Kimmo. Helmeri, Kevin, Kristian ja Anu jäivät vielä taloon.

Kimmo otti Elina Kottosen kuuluttaman uutisen rauhallisesti. Hyvästit olivat iloiset, sillä jälleennäkeminen muiden asukkaiden kanssa tapahtuu varsin pian.

”Tsemppiä!” Kimmo toivottaa ennen lähtöään.

Noutaja ilmoittaa itsestään tuossa tuokiossa:

”Kimmo, sinut on häädetty Big Brother -talosta!” kuuluu kaiuttimista, ja Kimmo poistuu ovesta.

Mainostauon mittaisen ajan kuluttua Kimmo saapuu hissillä BB-studioon Elina Kottosen jututettavaksi.

”Nyt tuntuu todella hyvältä, viimein tää päivä koitti, että pääsi vapauteen”, Kimmo kertoo hyvillä mielin.

Kimmo on tyytyväinen suoritukseensa Big Brotherissa:

”Oli aika paljon yli-innostunutta porukkaa, oli tekemistä, että jaksoi sitä 70 päivää katsoa”, mies paljastaa.

Kimmo myöntää olleensa usein ärsyyntynyt muiden innostuksesta ja ”lasten leikeistä” ja on iloinen pystyttyään peittämään ärtymystään.

Älylaitteiden ja uutisten puute eivät Kimmoa painaneet vaan kaipuu läheisiin ihmisiin.

Mies tietääkin, mihin aikoo jatkossa panostaa:

”Vähemmän sosiaalista mediaa ja enemmän aitoa kanssakäymistä ihmisten kanssa, nimenomaan niissä ympäristöissä, jotka kaikkia miellyttää. Ei välttämättä mitään lastenleikkejä tuu jatkossakaan”, Kimmo kertoo.
 

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Läheisten vierailu sai sikarikerhon pohtimaan kussakin tapahtunutta muutosta: “Oot sä vähän pehmentynyt”

Läheisten vierailu sai sikarikerhon pohtimaan kussakin tapahtunutta muutosta: “Oot sä vähän pehmentynyt”

3.11.2019 klo 09:28
#bbkimmo #bbkristian
Vaikuta talon tapahtumiin: kielletäänkö asukkailta kiroilu vai nikotiinituotteet?

Vaikuta talon tapahtumiin: kielletäänkö asukkailta kiroilu vai nikotiinituotteet?

14.9.2019 klo 13:44
Onko asukkaiden kiroilu käynyt hermoille vai haluaisitko ennemmin, että asukkaat pidättäytyisivät tupakoinnista? Tänä iltana Big B...
#bbkimmo #bbmira
Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

10.11.2019 klo 08:58
#bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbkristian #bbanu
Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

9.11.2019 klo 22:56
#bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbkristian
Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

9.11.2019 klo 21:23
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

9.11.2019 klo 19:20
#bbkristian #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
Kuka ansaitsee 30 000 euroa? Asukkaat nimesivät oman suosikkinsa

Kuka ansaitsee 30 000 euroa? Asukkaat nimesivät oman suosikkinsa