3.10.2019 klo 22:58

Kimmo viimeisenä turvaan äänivyöryllä – häätöäänestyksessä Jukka, Mira ja Tuula

Katsojilla on ollut tällä viikolla valta valita, ketkä asukkaista pääsevät sunnuntain häätöäänestyksestä turvaan. Tänään viimeisimpänä asukkaana turvaan pääsi Kimmo 49 prosentin äänivyöryllä. Häntäpäähän jäi Tuula 8 prosentilla äänistä.

Eilen keskiviikkona turvaan pääsivät Milla ja Ville. Tällä viikolla on turvaan äänestetty myös Helmeri ja Anu sekä Kevin ja Kristian.

Torstain äänestystulos

 

Häätöäänestyksessä ovat siis tällä viikolla Jukka, Mira ja Tuula. Muista äänestää suosikkiasi!

 

Jos haluat Jukan jäävän taloon:

Äänestysnumero:
8
Äänestä Jukkaa, (1€/ääni)
Lähetä tekstiviesti 8 numeroon 173005
Soita numeroon 0700 79 108
tai äänestä netissä tvaani.fi/bb

 

 

Jos Haluat Miran jäävän taloon:

Äänestysnumero:
10
Äänestä Miraa, (1€/ääni)
Lähetä tekstiviesti 10 numeroon 173005
Soita numeroon 0700 79 110
tai äänestä netissä tvaani.fi/bb

 

 

Jos haluat Tuulan jäävän taloon:
Äänestysnumero:
7
Äänestä Tuulaa, (1€/ääni)
Lähetä tekstiviesti 7 numeroon 173005
Soita numeroon 0700 79 107
tai äänestä netissä tvaani.fi/bb

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Viikkotehtävän aikana BB-talossa lasketaan dinosauruksia ja suojellaan dinosauruksen munia!

Viikkotehtävän aikana BB-talossa lasketaan dinosauruksia ja suojellaan dinosauruksen munia!

28.10.2019 klo 13:39
Big Brother -talon yhdeksännellä viikolla talossa näkyy dinosauruksia! Asukkaiden viikkotehtävänä on laskea kaikki näkemänsä dinos...
#viikkotehtävä
Big Brother Suomen voittaja on Kristian! Mies ei ole uskoa uutista todeksi

Big Brother Suomen voittaja on Kristian! Mies ei ole uskoa uutista todeksi

10.11.2019 klo 23:20
#bbkristian
Anu häädettiin finaaliviisikosta toisena, joutui vastaamaan kysymyksiin Helmeristä: "Hän soittaa mulle!"

Anu häädettiin finaaliviisikosta toisena, joutui vastaamaan kysymyksiin Helmeristä: "Hän soittaa mulle!"

10.11.2019 klo 21:54
#bbanu
Kimmo putosi ensimmäisenä finaaliviisikosta: "Nyt tuntuu todella hyvältä!"

Kimmo putosi ensimmäisenä finaaliviisikosta: "Nyt tuntuu todella hyvältä!"

10.11.2019 klo 21:48
#bbkimmo
Finaaliäänestys: Kuka asukkaista voittaa Big Brotherin ja 30 000 euroa?

Finaaliäänestys: Kuka asukkaista voittaa Big Brotherin ja 30 000 euroa?

3.11.2019 klo 22:35
Big Brother Suomi huipentuu sunnuntaina 10.11. finaalilähetykseen, jossa selviää, kuka asukkaista voittaa Big Brotherin sekä 30 00...
Viimeinen ateria – Kristian ei tilannutkaan hapansilakkaa: “Pitäis olla tortillaa, mut täs on kaikennäköstä!”

Viimeinen ateria – Kristian ei tilannutkaan hapansilakkaa: “Pitäis olla tortillaa, mut täs on kaikennäköstä!”

10.11.2019 klo 17:59
Päivätehtävässä tanssitaan ja juhlistetaan finaalipäivää!

Päivätehtävässä tanssitaan ja juhlistetaan finaalipäivää!

10.11.2019 klo 12:51
#bbkimmo #bbkevin #bbkristian #bbanu #bbhelmeri
10 viikon eristyksissä olo päättyy tänään – lähtö stressaa Anua

10 viikon eristyksissä olo päättyy tänään – lähtö stressaa Anua

10.11.2019 klo 11:38
#bb-anu #bb-kevin
Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

10.11.2019 klo 08:58
#bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbkristian #bbanu
Katsojat äänestivät – talon viimeisen aterian päättää Kristian: "Surströmmingiä?"

Katsojat äänestivät – talon viimeisen aterian päättää Kristian: "Surströmmingiä?"

9.11.2019 klo 23:10
#bbkristian