Käynnistä video
5.11.2019 klo 17:28

Kimmon päivä käynnistyy Trivial Pursuitilla – väärästä vastauksesta voi olla luvassa pahanmakuinen seuraamus

Kimmon päivän kunniaksi asukkaat mittelöivät toisiaan vastaan yleistiedossa. Heidän pitää pelata erä muutoin aivan normaalia Trivial Pursuitia, mutta vääristä vastauksista pyöritetään karkkirulettia.

Asukkaiden pitää herkutella karamelleilla, joita viisari osoittaa. Mässyt voivat olla herkullisia tai kaamean makuisia riippuen tuurista. Karkkiruletista löytyy tuttuja makuja kuten päärynä tai popcorn, mutta myös kuvottavampia sattumia: makuina ovat muun muassa koiranruoka, mätääntynyt kananmuna ja haisevat sukat.

“Tää ei ole yhtään semmonen peli, mitä mä osaan pelata”, Kristian tunnustaa kesken pelin.

Kimmo on ollut talossa kävelevä tietopankki, mutta kysymykseen Lillehammerin talviolympialaisten järjestysvuodesta mies ei osaa vastata. Väärästä vastauksesta hän saa haisunäädänmakuisen karamellin.

“Tää oli ihan hirveen makuinen”, Kimmo raportoi.

On Kristianin vuoro vastata kysymykseen:

“Miksi kutsutaan pesäpallossa viralliselta nimellä juoksua, jossa pelaaja etenee omalla lyönnillään kolmospesälle?” Kimmo lukee kysymyksen kortista Kristianille.

“Nyt täytyis kyllä tietää”, toteaa Kristian ja kiroilee itsekseen.

Kristianin päässä raksuttaa tyhjää, ja hän ei lopulta vastaa mitään.

Muut asukkaat sivistävät Kristiania kertomalla että oikea vastaus olisi ollut kunnari eli kunniajuoksu.

“Olishan se pitänyt tietää”, Kristian sanoo ja nappaa ruletista hyvänmakuisen karkin.

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Päiväkisassa pomputellaan – Kevin tuskastuu liian suuriin palloihin: “Ihan mahoton tehtävä!”

Päiväkisassa pomputellaan – Kevin tuskastuu liian suuriin palloihin: “Ihan mahoton tehtävä!”

5.11.2019 klo 13:31
#bbkevin #bbkristian #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo
Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

3.11.2019 klo 21:56
#bbanu #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo #bbville #bbkevin
Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

9.11.2019 klo 21:23
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

9.11.2019 klo 19:20
#bbkristian #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

21.10.2019 klo 21:30
Asukkaat suorittavat parhaillaan Kauas on pitkä matka -viikkotehtävää. Porukka matkaa “Leville” lomalle, mutta kaikkein tyypillisi...
#bbkevin #bbkristian #bbhelmeri #bbjukka #bbkimmo #bbanu #bbville
 Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

9.11.2019 klo 16:53
#bbkimmo #bbkristian #bbanu #bbhelmeri #bbkevin
Big Brother Suomi on noussut syksyn suurimmaksi tv-ilmiöksi  – BB:llä jo yhteensä yli 29 miljoonaa starttia Ruudussa!

Big Brother Suomi on noussut syksyn suurimmaksi tv-ilmiöksi – BB:llä jo yhteensä yli 29 miljoonaa starttia Ruudussa!

29.10.2019 klo 11:32
Suomi on miljoonien kyttääjien maa! Vauhdikkaita viikkotehtäviä, Jukan ja Eeva-Leenan hempeitä hetkiä, Tarinan loputonta puhetulv...
#bbanu #bbkristian #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

29.10.2019 klo 20:01
#bbkevin #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkristian
Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

8.11.2019 klo 21:57
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Asukkaiden upeat luomukset catwalkilla – ken on heistä kaikkein kaunein?

Asukkaiden upeat luomukset catwalkilla – ken on heistä kaikkein kaunein?

7.11.2019 klo 19:18
#bbkevin #bbkristian #bbanu #bbkimmo #bbhelmeri