Käynnistä video
1.11.2019 klo 20:53

Kisapäivän huipennus: Sauna, poreallas ja grillausta!

Asukkaiden päivätehtävänä on ollut järjestää Big Brother -talon seitsenottelut itse keksimillään lajeilla. Päivän aikana kisattiin muun muassa näkkärin syönti -taidoista ja hapsutyynyjen kokoamistaidoista. Voiton kisasta vei lopulta Helmeri, jonka Big Brother palkitsi samppanjalla ja pokaalilla.

Samppanjapullon avaaminen aiheuttaa yllättäen haasteita Helmerille.

Keviniä Helmerin avaustaidot epäilyttävät, ja hän pelkää saavansa samppanjakorkista osuman.

“Voiko tässä käydä pahasti?”, Kevin kysyy Kimmolta Helmerin taistellessa samppanjapullon kanssa.

Kimmo vastaa kieltävästi hiukan epäröiden:

“Henki ei lähde tosta.“ 


Lopulta korkki aukeaa Anun huudon säestämänä. Helmeri maistelee voitonjuomaansa pokaalistaan.

Reippaasti hoidetun kisapäivän kunniaksi Big Brother lämmitti asukkaille saunan ja porealtaan. Asukkaat saavat myös nautiskella olutta ja makkaraa.

Seuraa tapahtumia suorana 24/7:sta!

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Päivätehtävä: Villen syntymäpäiväkakku

Päivätehtävä: Villen syntymäpäiväkakku

25.10.2019 klo 15:05
Villen syntymäpäiväjuhlien kunniaksi jokainen asukas pääsee koristelemaan Villelle syntymäpäiväkakun! Kakun tekoon he saavat Big B...
Big Brother Suomen voittaja on Kristian! Mies ei ole uskoa uutista todeksi

Big Brother Suomen voittaja on Kristian! Mies ei ole uskoa uutista todeksi

10.11.2019 klo 23:20
#bbkristian
Anu häädettiin finaaliviisikosta toisena, joutui vastaamaan kysymyksiin Helmeristä: "Hän soittaa mulle!"

Anu häädettiin finaaliviisikosta toisena, joutui vastaamaan kysymyksiin Helmeristä: "Hän soittaa mulle!"

10.11.2019 klo 21:54
#bbanu
Kimmo putosi ensimmäisenä finaaliviisikosta: "Nyt tuntuu todella hyvältä!"

Kimmo putosi ensimmäisenä finaaliviisikosta: "Nyt tuntuu todella hyvältä!"

10.11.2019 klo 21:48
#bbkimmo
Finaaliäänestys: Kuka asukkaista voittaa Big Brotherin ja 30 000 euroa?

Finaaliäänestys: Kuka asukkaista voittaa Big Brotherin ja 30 000 euroa?

3.11.2019 klo 22:35
Big Brother Suomi huipentuu sunnuntaina 10.11. finaalilähetykseen, jossa selviää, kuka asukkaista voittaa Big Brotherin sekä 30 00...
Viimeinen ateria – Kristian ei tilannutkaan hapansilakkaa: “Pitäis olla tortillaa, mut täs on kaikennäköstä!”

Viimeinen ateria – Kristian ei tilannutkaan hapansilakkaa: “Pitäis olla tortillaa, mut täs on kaikennäköstä!”

10.11.2019 klo 17:59
Päivätehtävässä tanssitaan ja juhlistetaan finaalipäivää!

Päivätehtävässä tanssitaan ja juhlistetaan finaalipäivää!

10.11.2019 klo 12:51
#bbkimmo #bbkevin #bbkristian #bbanu #bbhelmeri
10 viikon eristyksissä olo päättyy tänään – lähtö stressaa Anua

10 viikon eristyksissä olo päättyy tänään – lähtö stressaa Anua

10.11.2019 klo 11:38
#bb-anu #bb-kevin
Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

10.11.2019 klo 08:58
#bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbkristian #bbanu
Katsojat äänestivät – talon viimeisen aterian päättää Kristian: "Surströmmingiä?"

Katsojat äänestivät – talon viimeisen aterian päättää Kristian: "Surströmmingiä?"

9.11.2019 klo 23:10
#bbkristian