Käynnistä video
8.11.2019 klo 23:22

Kosteat BB-bileet käynnissä – Kevin vetäytyi itkuisena nukkumaan

Anu, Kristian, Kimmo ja Helmeri riemuitsevat alkoholimäärästä, jonka he onnistuivat haalimaan kasaan BB-talon pihalla minuutin aikana.

“Toi meni ihan täydellisesti”, asukkaat ilakoivat suorituksestaan.

Myös Kevin oli apujoukoissa mukana, vaikkei hän alkoholia käytäkään. Koska muilla on jo illallisjuomista jonkin verran pohjia, Kevin ja muut asukkaat alkavat olla täysin eri aaltopituudella. Toiset yrittävät saada Kevinin raittiissa roolissa mukaan leikkiin, mutta Kevinin pettymys tilanteesta on selvästi voimakasta.

“En tiedä jaksanks mä osallistua. Pelatkaa te vaan”, Kevin sanoo vakavana.

Hän vetäytyi makuuhuoneeseen lepäämään, kunnes Isoveli antaa Kevinille luvan mennä nukkumaan. Iltapesuille päästyään Kevin lopulta puhkeaa kyyneliin hampaita harjatessaan. Olohuoneessa juhlat jatkuvat hilpeissä tunnelmissa. Iloliemi alkaa näkyä etenkin Helmerissä, joka huitaisee vahingossa kumoon joulukuusen.

“Hei kato, joulukuusi-flip!” Helmeri hekottelee.

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Kimmon päivä käynnistyy Trivial Pursuitilla – väärästä vastauksesta voi olla luvassa pahanmakuinen seuraamus

Kimmon päivä käynnistyy Trivial Pursuitilla – väärästä vastauksesta voi olla luvassa pahanmakuinen seuraamus

5.11.2019 klo 17:28
#bbkristian #bbkimmo #bbkevin #bbanu #bbhelmeri
Villen jymy-yllätys – testamenttasi rahnansa Kevinille: “Ehkä hän ajatteli, että ne ei menisi viinaan ja tupakkaan”

Villen jymy-yllätys – testamenttasi rahnansa Kevinille: “Ehkä hän ajatteli, että ne ei menisi viinaan ja tupakkaan”

5.11.2019 klo 09:06
#bbkevin #bbhelmeri #bbkimmo #bbanu #bbkristian
Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

9.11.2019 klo 21:23
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

9.11.2019 klo 19:20
#bbkristian #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
 Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

9.11.2019 klo 16:53
#bbkimmo #bbkristian #bbanu #bbhelmeri #bbkevin
Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

8.11.2019 klo 21:57
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Asukkaiden upeat luomukset catwalkilla – ken on heistä kaikkein kaunein?

Asukkaiden upeat luomukset catwalkilla – ken on heistä kaikkein kaunein?

7.11.2019 klo 19:18
#bbkevin #bbkristian #bbanu #bbkimmo #bbhelmeri
Kevinin vastuullinen muotishow – ei orjatyövoimaa: “Must on nyt tullut fashion icon!”

Kevinin vastuullinen muotishow – ei orjatyövoimaa: “Must on nyt tullut fashion icon!”

7.11.2019 klo 17:43
#bbkevin #bbhelmeri #bbanu #bbkristian #bbkimmo
Kevinin päivä – kasvonaamiot kaikille: “Varokaa, ettei mee silmään!”

Kevinin päivä – kasvonaamiot kaikille: “Varokaa, ettei mee silmään!”

7.11.2019 klo 16:54
#bbkevin #bbkristian #bbhelmeri #bbkimmo #bbanu
Kristianin päivä saa yllätyskäänteen – olutta, sikareita ja sauna: “Nyt tulee vittu aikuiselle miehelle vittu kyynel”

Kristianin päivä saa yllätyskäänteen – olutta, sikareita ja sauna: “Nyt tulee vittu aikuiselle miehelle vittu kyynel”