Käynnistä video
3.11.2019 klo 19:21

Kristian ja Ville suunnittelevat jälleennäkemistä: "Se on jännä, kun meissä on kuitenkin niin paljon samaa..."

BB-talossa on ollut sunnuntaina leppoisa tunnelma illan häädöstä huolimatta. Talon joutuu jättämään tänä iltana joko Anu tai Ville.

Ville ja Kristian keskustelevat asiasta kahdestaan retronurkkauksessa. Samalla he miettivät tulevaa tapaamistaan. He ovat sopineet aiemmin muun muassa yhteisestä saunaillasta.

Villen ja Kristianin yhteinen taival talossa ei ole ollut pelkkää ruusuilla tanssimista, sillä he ovat ottaneet välillä sanallisesti yhteen. Siitä huolimatta kaksikolla on myös se yhteinen sävel. Sen löytyessä he tulevat erinomaisesti juttuun.

Kristian suunnittelee menevänsä ensi kesänä Hauholle, jossa Villen kristillinen yhdistys sijaitsee:

“En pääse käymään ennen kesää. Voisin tulla silloin pyörähtään prätkällä, käydään vaikka ajelemassa”, Kristian ehdottaa Villelle.

Ville suhtautuu ajatukseen suopeasti:

"Voidaan sopia jossain kohtaa. Voit tulla käymään Hämeenlinnassa ja voidaan käydä Hauholla", hän vastaa.

Keskustelu kääntyy pian taas eiliseen lauantaihin, jolloin asukkaiden läheiset vierailivat talossa. Kristian pohtii, onko hänen puolisollaan ja Villen vaimolla ollut paljon yhteistä keskusteltavaa rakkaistaan.

“Jos joudut lähtemään, niin sano vaimollesi terveisiä. Jännä kun meidän läheiset istu siellä (keittiössä) vierekkäin”, Kristian ounastelee.

“Se on jännä, kun meissä on kuitenkin niin paljon samaa, vaikka onkin hyvin paljon erilaista. Siellä on käyty varmaan hyvin paljon yhteisiä keskusteluja, että siellä ne ukot nyt on. Jos joku meitä yhdistää, niin ainakin moottoripyörät”, Kristian jatkaa Villen nyökkäillessä.

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Muut asukkaat innostuvat päivätehtävästä – Ville vastahakoisena: “Ei istu minun pirtaan”

Muut asukkaat innostuvat päivätehtävästä – Ville vastahakoisena: “Ei istu minun pirtaan”

30.10.2019 klo 12:27
#bbville #bbkristian #bbanu #bbkimmo #bbhelmeri
Nyt se on todistettu – porealtaan voi täyttää kahvikupeilla. Ja ämpärillä.

Nyt se on todistettu – porealtaan voi täyttää kahvikupeilla. Ja ämpärillä.

4.9.2019 klo 19:06
Big Brother -talon asukkaat tarttuivat reippaina toimeen, kun kolmannen päivän päivätehtäväksi määrättiin porealtaan täyttäminen k...
#bbhelmeri #bbkristian #bbville #bbemma
Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

2.11.2019 klo 17:18
#bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Kristianin, Villen ja Kimmon väittely alkoholin kohtuukäytöstä: “Mä en jaksa kuunnella moralisointia!”

Kristianin, Villen ja Kimmon väittely alkoholin kohtuukäytöstä: “Mä en jaksa kuunnella moralisointia!”

2.11.2019 klo 13:15
#bbkimmo #bbville #bbkristian
Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

1.11.2019 klo 17:32
#bbkimmo #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkristian
Ville ja Kristian eri mieltä onnistuneiden pikkujoulujen reseptistä – Krisu: "Viina ja piparit kuuluu, ja kuuluu kopeloida työkaveria"

Ville ja Kristian eri mieltä onnistuneiden pikkujoulujen reseptistä – Krisu: "Viina ja piparit kuuluu, ja kuuluu kopeloida työkaveria"

31.10.2019 klo 20:48
#bbville #bbkristian #bbhelmeri
Asukkaat antoivat nimeämispisteensä: “Kunnollinen selkäänpuukotus!”

Asukkaat antoivat nimeämispisteensä: “Kunnollinen selkäänpuukotus!”

31.10.2019 klo 15:21
#bbanu #bbville #bbkevin #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo
Asukkaat rikkovat piñatat ilolla – mutta nyt dinoja on ympäri pihaa: "Voi v*ttu!"

Asukkaat rikkovat piñatat ilolla – mutta nyt dinoja on ympäri pihaa: "Voi v*ttu!"

31.10.2019 klo 13:08
#bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri #bbkristian #bbville #bbanu
Tirkistelyväite sai Kevinin kihisemään kiukusta: “Heti kun näen Villen, munani vain kohoaa – olenhan homoseksuaali”

Tirkistelyväite sai Kevinin kihisemään kiukusta: “Heti kun näen Villen, munani vain kohoaa – olenhan homoseksuaali”