Käynnistä video
29.10.2019 klo 21:13

Kristian sanoo katuvansa ilkeitä sanojaan Villelle: "Oon ollu mulkku ja perseestä"

Kristianin ja Villen välit BB-talossa ovat olleet koko kahdeksan viikon ajan hankalat. On ollut sanaharkkaa ja monenlaisia yhteentörmäyksiä.

Nyt kuitenkin kaksikon välille laskeutui hetkellisesti tyyneys, kun Kristian myönsi Villelle, kuinka katuu ilkeitä sanojaan. Ville ja Kristian makoilevat kahdestaan olohuoneessa. Villeä kiinnostaa tietää se, pitääkö Kristian hyödyllisenä Big Brotherissa vietettyä aikaa.

Kristian ei osaa vielä sanoa:

“Sen tietää, kun täältä ulos pääsee, mutta kyllä täältä joitain eväitä on saanut”, mies vastaa.

Ville puolestaan kokee jo oppineensa paljon:

“Minä tiedän jo nyt, että täältä on jäänyt paljon ja positiivista.”

Kristian on tyytyväinen siihen, että kaikesta huolimatta päätti lähteä mukaan ohjelmaan:

“Ei tule varmasti samanlaista ennakkoluulo-Kristiania takaisin täältä, mitä aiemmin."

Kristian on kertonut, että esimerkiksi Kevinin tapaaminen on ollut hänelle avartavaa. Kaksikon puhe kääntyy katumukseen. Kumpaakaan ei kaduta taloon lähteminen. Yksi asia kuitenkin harmittaa Kristiania:

“Se on kaduttanut, että oon ollut sulle muutaman kerran aika mulkku ja perseestä. Se vois olla oikeestaan ainoa asia, mikä täällä kaduttaa. Tai no, kaduttaa on aika vahva sana. Sanoisinko, että opettaa tai harmittaa”, Krisu taiteilee.

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Tirkistelyväite sai Kevinin kihisemään kiukusta: “Heti kun näen Villen, munani vain kohoaa – olenhan homoseksuaali”

Tirkistelyväite sai Kevinin kihisemään kiukusta: “Heti kun näen Villen, munani vain kohoaa – olenhan homoseksuaali”

31.10.2019 klo 12:02
#bbkevin #bbville #bbkimmo #bbkristian #bbhelmeri #bbanu
Nyt se on todistettu – porealtaan voi täyttää kahvikupeilla. Ja ämpärillä.

Nyt se on todistettu – porealtaan voi täyttää kahvikupeilla. Ja ämpärillä.

4.9.2019 klo 19:06
Big Brother -talon asukkaat tarttuivat reippaina toimeen, kun kolmannen päivän päivätehtäväksi määrättiin porealtaan täyttäminen k...
#bbhelmeri #bbkristian #bbville #bbemma
Kristian ja Ville suunnittelevat jälleennäkemistä: "Se on jännä, kun meissä on kuitenkin niin paljon samaa..."

Kristian ja Ville suunnittelevat jälleennäkemistä: "Se on jännä, kun meissä on kuitenkin niin paljon samaa..."

3.11.2019 klo 19:21
#bbville #bbkristian
Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

2.11.2019 klo 17:18
#bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Kristianin, Villen ja Kimmon väittely alkoholin kohtuukäytöstä: “Mä en jaksa kuunnella moralisointia!”

Kristianin, Villen ja Kimmon väittely alkoholin kohtuukäytöstä: “Mä en jaksa kuunnella moralisointia!”

2.11.2019 klo 13:15
#bbkimmo #bbville #bbkristian
Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

1.11.2019 klo 17:32
#bbkimmo #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkristian
Ville ja Kristian eri mieltä onnistuneiden pikkujoulujen reseptistä – Krisu: "Viina ja piparit kuuluu, ja kuuluu kopeloida työkaveria"

Ville ja Kristian eri mieltä onnistuneiden pikkujoulujen reseptistä – Krisu: "Viina ja piparit kuuluu, ja kuuluu kopeloida työkaveria"

31.10.2019 klo 20:48
#bbville #bbkristian #bbhelmeri
Asukkaat antoivat nimeämispisteensä: “Kunnollinen selkäänpuukotus!”

Asukkaat antoivat nimeämispisteensä: “Kunnollinen selkäänpuukotus!”

31.10.2019 klo 15:21
#bbanu #bbville #bbkevin #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo
Asukkaat rikkovat piñatat ilolla – mutta nyt dinoja on ympäri pihaa: "Voi v*ttu!"

Asukkaat rikkovat piñatat ilolla – mutta nyt dinoja on ympäri pihaa: "Voi v*ttu!"

31.10.2019 klo 13:08
#bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri #bbkristian #bbville #bbanu
Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"