Käynnistä video
9.11.2019 klo 18:42

Kuka ansaitsee 30 000 euroa? Asukkaat nimesivät oman suosikkinsa

Asukkaat kokoontuvat Isoveljen määräyksestä pitämään viimeistä yhtiökokousta. Kaikki paitsi Kevin vaikuttavat eilisten pikkujoulujen jäljiltä voipuneilta, joten kaikki tehtävälistan kohdat eivät ole läpihuutojuttu.

Etenkin viides kohta vaatii kultakin vastaajalta tarkkaa pohdintaa ja huolellista sanojen asettelua. Kysymys kuuluu: Kuka hallituksen jäsenistä ansaitsisi 30 000 euron palkkion?

Avauspuheenvuoro lankeaa Helmerille, ja hän pehmittää pohjaa todeten olevansa tyytyväinen, voittaapa heistä viidestä kuka tahansa. Koska yksi ihminen pitää kuitenkin valita, Helmeri nimeää Kristianin.

Anun ja Kevinin mielestä 30 000 euroa saisi mennä Kimmolle.

“Toivon, että Kimmo voittaa. Kimmo on edustanut täällä hyvin ihmisoikeusnäkökulmaa, järkeä ja ihmisläheisyyttä. Periaatteet on tärkeitä ja niitä kannattaa noudattaa. Kimmo on maanläheinen ja aika suomalainen tyyppi”, Kevin listaa.

Kevin kuitenkin toteaa heti perään, että hän uskoo voiton menevän Kristianille.

“Krisulla on mielipide, Krisu tuo sen selkeästi ja kuuluvasti esiin, perusteleekin sen ihan hyvin.”

Kristian puolestaan uskoo Helmerin voittoon, koska ihmiset tykkäävät hyvistä tyypeistä. Toisaalta hän toivoisi voittoa Kimmolle. Tai ehkä sittenkin Kevinille.

“Toisaalta mä toivon jollakin pervolla tavalla, että Kevin voittais: ihmisoikeudet kaikille, ei vain tietynlaisille”, Kristian naurahtaa.

Vastavuoroisesti Kimmo soisi voiton Krisulle. Hän kuvailee Kristiania järkeväksi tyypiksi, joka on toiminut myös tukipilarina talossa.

“Aluksi olit vaan se perussuomalainen, joka on väärässä joka asiassa. Se käsitys on muuttunut”, Kimmo sanoo.

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Villen jymy-yllätys – testamenttasi rahnansa Kevinille: “Ehkä hän ajatteli, että ne ei menisi viinaan ja tupakkaan”

Villen jymy-yllätys – testamenttasi rahnansa Kevinille: “Ehkä hän ajatteli, että ne ei menisi viinaan ja tupakkaan”

5.11.2019 klo 09:06
#bbkevin #bbhelmeri #bbkimmo #bbanu #bbkristian
Kevinin yölliset touhut herättävät hilpeyttä – halasi Helmeriä ja iski tätä nivusiin

Kevinin yölliset touhut herättävät hilpeyttä – halasi Helmeriä ja iski tätä nivusiin

4.11.2019 klo 12:59
#bbhelmeri #bbkevin #bbanu #bbkristian #bbkimmo
Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

9.11.2019 klo 22:56
#bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbkristian
Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

9.11.2019 klo 21:23
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

9.11.2019 klo 19:20
#bbkristian #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
 Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

9.11.2019 klo 16:53
#bbkimmo #bbkristian #bbanu #bbhelmeri #bbkevin
Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

21.10.2019 klo 21:30
Asukkaat suorittavat parhaillaan Kauas on pitkä matka -viikkotehtävää. Porukka matkaa “Leville” lomalle, mutta kaikkein tyypillisi...
#bbkevin #bbkristian #bbhelmeri #bbjukka #bbkimmo #bbanu #bbville
Big Brother Suomi on noussut syksyn suurimmaksi tv-ilmiöksi  – BB:llä jo yhteensä yli 29 miljoonaa starttia Ruudussa!

Big Brother Suomi on noussut syksyn suurimmaksi tv-ilmiöksi – BB:llä jo yhteensä yli 29 miljoonaa starttia Ruudussa!

29.10.2019 klo 11:32
Suomi on miljoonien kyttääjien maa! Vauhdikkaita viikkotehtäviä, Jukan ja Eeva-Leenan hempeitä hetkiä, Tarinan loputonta puhetulv...
#bbanu #bbkristian #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

8.11.2019 klo 21:57
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Asukkaiden upeat luomukset catwalkilla – ken on heistä kaikkein kaunein?

Asukkaiden upeat luomukset catwalkilla – ken on heistä kaikkein kaunein?

7.11.2019 klo 19:18
#bbkevin #bbkristian #bbanu #bbkimmo #bbhelmeri