6.10.2019 klo 22:26

Kuudes viikko tekee asukkaiden elämästä erityisen rankkaa – myös henkisesti

Kuudennen Big Brother -viikon raisu viikkotehtävä koettelee asukkaiden fyysistä ja psyykkistä kestävyyttä. Heidät viedään äärirajoille, sillä tehtäväalueelle on rakennettu haastava esterata. Viikkotehtävä onnistuu, jos asukkaat onnistuvat taittamaan radalla tietyn, melko kunnianhimoisen kilometrimäärän.

Viikko on muutenkin rankka, sillä Big Brother myllää talon rutiineja jälleen kerran. Torstaina luvassa ovat valenimeämiset, jotka asukkaat myöhemmin katsovat yhdessä olohuoneen televisiosta. Näillä nimeämisillä ei ole oikeasti mitään merkitystä, sillä valta on jälleen BB-talon ulkopuolella. Katsojat valitsevat torstaina alkavassa äänestyksessä kaksi asukasta, joista asukkaat itse häätävät toisen ensi sunnuntaina suorassa lähetyksessä.

Katsojaäänestys on logiikaltaan erilainen kuin ennen. Nyt annetaan ääniä heille, jotka halutaan häätää talosta.

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Viikkotehtävän aikana BB-talossa lasketaan dinosauruksia ja suojellaan dinosauruksen munia!

Viikkotehtävän aikana BB-talossa lasketaan dinosauruksia ja suojellaan dinosauruksen munia!

28.10.2019 klo 13:39
Big Brother -talon yhdeksännellä viikolla talossa näkyy dinosauruksia! Asukkaiden viikkotehtävänä on laskea kaikki näkemänsä dinos...
#viikkotehtävä
Big Brother Suomen voittaja on Kristian! Mies ei ole uskoa uutista todeksi

Big Brother Suomen voittaja on Kristian! Mies ei ole uskoa uutista todeksi

10.11.2019 klo 23:20
#bbkristian
Anu häädettiin finaaliviisikosta toisena, joutui vastaamaan kysymyksiin Helmeristä: "Hän soittaa mulle!"

Anu häädettiin finaaliviisikosta toisena, joutui vastaamaan kysymyksiin Helmeristä: "Hän soittaa mulle!"

10.11.2019 klo 21:54
#bbanu
Kimmo putosi ensimmäisenä finaaliviisikosta: "Nyt tuntuu todella hyvältä!"

Kimmo putosi ensimmäisenä finaaliviisikosta: "Nyt tuntuu todella hyvältä!"

10.11.2019 klo 21:48
#bbkimmo
Finaaliäänestys: Kuka asukkaista voittaa Big Brotherin ja 30 000 euroa?

Finaaliäänestys: Kuka asukkaista voittaa Big Brotherin ja 30 000 euroa?

3.11.2019 klo 22:35
Big Brother Suomi huipentuu sunnuntaina 10.11. finaalilähetykseen, jossa selviää, kuka asukkaista voittaa Big Brotherin sekä 30 00...
Viimeinen ateria – Kristian ei tilannutkaan hapansilakkaa: “Pitäis olla tortillaa, mut täs on kaikennäköstä!”

Viimeinen ateria – Kristian ei tilannutkaan hapansilakkaa: “Pitäis olla tortillaa, mut täs on kaikennäköstä!”

10.11.2019 klo 17:59
Päivätehtävässä tanssitaan ja juhlistetaan finaalipäivää!

Päivätehtävässä tanssitaan ja juhlistetaan finaalipäivää!

10.11.2019 klo 12:51
#bbkimmo #bbkevin #bbkristian #bbanu #bbhelmeri
10 viikon eristyksissä olo päättyy tänään – lähtö stressaa Anua

10 viikon eristyksissä olo päättyy tänään – lähtö stressaa Anua

10.11.2019 klo 11:38
#bb-anu #bb-kevin
Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

10.11.2019 klo 08:58
#bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbkristian #bbanu
Katsojat äänestivät – talon viimeisen aterian päättää Kristian: "Surströmmingiä?"

Katsojat äänestivät – talon viimeisen aterian päättää Kristian: "Surströmmingiä?"

9.11.2019 klo 23:10
#bbkristian