Käynnistä video
30.10.2019 klo 17:24

Läheisyydenkaipuussa kärvistelevän Kevinin on kauhukseen taivuttava Tinderiin: "Kotona ei ole ketään, kuka ottais mut syleilyynsä!"

Kevin on BB-talossa tottunut saamaan lämpöä ja läheisyyttä, ja hän pelkääkin ulkomaailmassa yksinäisyyttä.

"Sit kun mä meen kotiin, mulla ei ole ketään, kuka ottais mut syleilyynsä!" Kevin parahtaa Anulle ja Helmerille.

Kevin päättelee, että hänen on taivuttava ja mentävä Tinder-treffeille. Niistä tyyli-ikonilla ei ole hyviä kokemuksia, sillä treffikumppanit ovat useimmiten osoittautuneet tylsimyksiksi:

"Kun keskustellaan Tinderissä, ne on ihan hyviä keskustelemaan. Mutta sit kun me nähdään, ne ei osaa puhua. Mun pitää yksin vetää monologia!"

Anua ja Helmeriä huvittaa kovasti, kun Kevin imitoi tyypillistä treffikumppania.

"Kun niiltä kysyy, et millaisesta musiikista ne tykkää, niin ne on vaan, et kaikenlaisesta", Kevin kertoo tylsämielinen ilme kasvoillaan.

Anusta Kevin on todella suloinen, ja nainen on varma, että tällä on BB-talosta päästyään monta supliikkia ja ihanaa potentiaalista seurustelukumppania odottamassa:

"Kun sä pääset kotiin, sulla on oven takana jono!" Anu lupaa Kevinin suureksi huvitukseksi.

Myös Helmeri uskoo Kevinin hyvään treffailuonneen:

"Väitän, että sä kyllä löydät kaverin ketä halailla."

Kevin hautautuu peiton alle tajutessaan, missä hän turhautumisestaan avautuu:

"Ja nyt mä kansallisessa televisiossa valitan, heippa. Mun paras kaveri kattoo tätä ja facepalmaa!"

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Häädettyjen ja nykyisten asukkaiden puheet Helmerille saavat miehen liikuttumaan kyyneliin

Häädettyjen ja nykyisten asukkaiden puheet Helmerille saavat miehen liikuttumaan kyyneliin

4.11.2019 klo 20:45
#bbhelmeri #bbkimmo #bbkristian #bbanu #bbkevin
Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

3.11.2019 klo 21:56
#bbanu #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo #bbville #bbkevin
Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

10.11.2019 klo 08:58
#bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbkristian #bbanu
Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

9.11.2019 klo 22:56
#bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbkristian
Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

9.11.2019 klo 21:23
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

9.11.2019 klo 19:20
#bbkristian #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
Kuka ansaitsee 30 000 euroa? Asukkaat nimesivät oman suosikkinsa

Kuka ansaitsee 30 000 euroa? Asukkaat nimesivät oman suosikkinsa

9.11.2019 klo 18:42
#bbkimmo #bbhelmeri #bbanu #bb-helmeri #bbkevin
 Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

9.11.2019 klo 16:53
#bbkimmo #bbkristian #bbanu #bbhelmeri #bbkevin
Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

21.10.2019 klo 21:30
Asukkaat suorittavat parhaillaan Kauas on pitkä matka -viikkotehtävää. Porukka matkaa “Leville” lomalle, mutta kaikkein tyypillisi...
#bbkevin #bbkristian #bbhelmeri #bbjukka #bbkimmo #bbanu #bbville
Big Brother Suomi on noussut syksyn suurimmaksi tv-ilmiöksi  – BB:llä jo yhteensä yli 29 miljoonaa starttia Ruudussa!

Big Brother Suomi on noussut syksyn suurimmaksi tv-ilmiöksi – BB:llä jo yhteensä yli 29 miljoonaa starttia Ruudussa!

29.10.2019 klo 11:32
Suomi on miljoonien kyttääjien maa! Vauhdikkaita viikkotehtäviä, Jukan ja Eeva-Leenan hempeitä hetkiä, Tarinan loputonta puhetulv...
#bbanu #bbkristian #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri