Käynnistä video
30.10.2019 klo 12:27

Muut asukkaat innostuvat päivätehtävästä – Ville vastahakoisena: “Ei istu minun pirtaan”

Asukkaiden päivätehtävänä on piirtää tekstiilitusseilla saamiinsa t-paitoihin dinosaurus, joka he olisivat olleet edellisessä elämässään. Tämän jälkeen asukkaat keksivät dinosauruslajilleen nimen ja pitävät paitoja yllään tämän päivän.

Kirjeen sisällön kuultuaan asukkaat innostuvat:

“Maailman ihanin juttu”, Kevin ihastelee.

“Kevin, näänkö mä kyyneleen sun silmäkulmassa?” Krisu nauraa.

Ville on kuitenkin vastahakoinen tehtävän suhteen:

“Mä jätän ton edellisen elämän huomioimatta. Ei istu minun pirtaan”, mies tuumaa.

Asukkaat hakevat varastohuoneesta tarvikkeet. Valkoisia t-paitoja löytyy kaikille sopivaa kokoa. Ville on saanut kipeän ranteen vuoksi munalleen kantositeen, mutta päättää käyttää päivätehtävässä vain yhtä kättä, jotta ei ole etuoikeutetussa asemassa muihin nähden.

“Jos mä käytän vasenta kättä, niin silloin mä en käytä oikeaa kättä”, mies järkeilee.

“Et kai sä nyt pysty kahdella kädelle piirtää muutenkaan?”, Kevin ihmettelee.

Asukkaat ryhtyvät piirtohommiin ja alku on tietenkin lupaava:

“Oho tästähän tulee tämmönen… sipuli”, Kimmo hahmottelee dinoaan.

Saapa nähdä, minkälaisia dinosauruslajeja asukkaat keksivät paitoihinsa piirtää!

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

3.11.2019 klo 21:56
#bbanu #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo #bbville #bbkevin
Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

2.11.2019 klo 17:18
#bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

1.11.2019 klo 17:32
#bbkimmo #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkristian
Asukkaat antoivat nimeämispisteensä: “Kunnollinen selkäänpuukotus!”

Asukkaat antoivat nimeämispisteensä: “Kunnollinen selkäänpuukotus!”

31.10.2019 klo 15:21
#bbanu #bbville #bbkevin #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo
Asukkaat rikkovat piñatat ilolla – mutta nyt dinoja on ympäri pihaa: "Voi v*ttu!"

Asukkaat rikkovat piñatat ilolla – mutta nyt dinoja on ympäri pihaa: "Voi v*ttu!"

31.10.2019 klo 13:08
#bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri #bbkristian #bbville #bbanu
Tirkistelyväite sai Kevinin kihisemään kiukusta: “Heti kun näen Villen, munani vain kohoaa – olenhan homoseksuaali”

Tirkistelyväite sai Kevinin kihisemään kiukusta: “Heti kun näen Villen, munani vain kohoaa – olenhan homoseksuaali”

31.10.2019 klo 12:02
#bbkevin #bbville #bbkimmo #bbkristian #bbhelmeri #bbanu
BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

29.10.2019 klo 20:01
#bbkevin #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkristian
Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

21.10.2019 klo 21:30
Asukkaat suorittavat parhaillaan Kauas on pitkä matka -viikkotehtävää. Porukka matkaa “Leville” lomalle, mutta kaikkein tyypillisi...
#bbkevin #bbkristian #bbhelmeri #bbjukka #bbkimmo #bbanu #bbville
Villen jymy-yllätys – testamenttasi rahnansa Kevinille: “Ehkä hän ajatteli, että ne ei menisi viinaan ja tupakkaan”

Villen jymy-yllätys – testamenttasi rahnansa Kevinille: “Ehkä hän ajatteli, että ne ei menisi viinaan ja tupakkaan”

5.11.2019 klo 09:06
#bbkevin #bbhelmeri #bbkimmo #bbanu #bbkristian
Kevinin päivä – kasvonaamiot kaikille: “Varokaa, ettei mee silmään!”

Kevinin päivä – kasvonaamiot kaikille: “Varokaa, ettei mee silmään!”

7.11.2019 klo 16:54
#bbkevin #bbkristian #bbhelmeri #bbkimmo #bbanu