Käynnistä video
4.11.2019 klo 16:46

Näin asukkaat pärjäsivät skuuttikoulussa – kommelluksiltakaan ei voitu välttyä: "Ollaanko me kaikki ansaittu nyt ajokortti?"

BB-talossa vietetään tänään Helmerin päivää. Helmeri pääsi opettamaan muita asukkaita rakkaan intohimonsa, skuuttauksen parissa.

Hänen tehtävänään oli suunnitella rata, jossa hän piti skuuttikoulua muille. Kaikki asukkaat ovat tehtävästä sangen riemuissaan. Kun Helmeri huomaa, että tehtäväalueelle tuodut 3 skuuttia ovat vieläpä hänen omiaan, häneltä pääsee onnen huuto.

Helmeri näyttää alkuun muiden asukkaiden pyynnöstä temppuja skuutilla.

“Vitsit on siistii!” skuuttiammattilainen hihkuu huristellessaan alueella.

Anu lähtee rohkeasti liikkeelle, mutta kaatuu liukkaiden lautojen päällä. Myös Kristian vetää reippaasti lipat, ja koko porukka repeää nauruun.

Asukkaat ovat kiinnostuneita etenkin hyppytempuista ja Helmeri jakaa tietämystään mielellään.

“Ollaanko me kaikki ansaittu nyt ajokortit?”, Anu kysyy Helmeriltä oppikoulun päätteeksi.

“Kyllä olette kaikki ansainneet skuuttiajokortit”, Hemmi hihkaisee.

Tällä viikolla, eli finaaliviikolla ei ole viikkotehtävää, mutta asukkaat kisaavat päivittäin yksilölajeissa. Lisäksi joka päivä vietetään kunkin asukkaan päivää. Seuraa talon tapahtumia suorana Big Brother 24/7:sta!

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Päivätehtävä: Villen syntymäpäiväkakku

Päivätehtävä: Villen syntymäpäiväkakku

25.10.2019 klo 15:05
Villen syntymäpäiväjuhlien kunniaksi jokainen asukas pääsee koristelemaan Villelle syntymäpäiväkakun! Kakun tekoon he saavat Big B...
Big Brother Suomen voittaja on Kristian! Mies ei ole uskoa uutista todeksi

Big Brother Suomen voittaja on Kristian! Mies ei ole uskoa uutista todeksi

10.11.2019 klo 23:20
#bbkristian
Anu häädettiin finaaliviisikosta toisena, joutui vastaamaan kysymyksiin Helmeristä: "Hän soittaa mulle!"

Anu häädettiin finaaliviisikosta toisena, joutui vastaamaan kysymyksiin Helmeristä: "Hän soittaa mulle!"

10.11.2019 klo 21:54
#bbanu
Kimmo putosi ensimmäisenä finaaliviisikosta: "Nyt tuntuu todella hyvältä!"

Kimmo putosi ensimmäisenä finaaliviisikosta: "Nyt tuntuu todella hyvältä!"

10.11.2019 klo 21:48
#bbkimmo
Finaaliäänestys: Kuka asukkaista voittaa Big Brotherin ja 30 000 euroa?

Finaaliäänestys: Kuka asukkaista voittaa Big Brotherin ja 30 000 euroa?

3.11.2019 klo 22:35
Big Brother Suomi huipentuu sunnuntaina 10.11. finaalilähetykseen, jossa selviää, kuka asukkaista voittaa Big Brotherin sekä 30 00...
Viimeinen ateria – Kristian ei tilannutkaan hapansilakkaa: “Pitäis olla tortillaa, mut täs on kaikennäköstä!”

Viimeinen ateria – Kristian ei tilannutkaan hapansilakkaa: “Pitäis olla tortillaa, mut täs on kaikennäköstä!”

10.11.2019 klo 17:59
Päivätehtävässä tanssitaan ja juhlistetaan finaalipäivää!

Päivätehtävässä tanssitaan ja juhlistetaan finaalipäivää!

10.11.2019 klo 12:51
#bbkimmo #bbkevin #bbkristian #bbanu #bbhelmeri
10 viikon eristyksissä olo päättyy tänään – lähtö stressaa Anua

10 viikon eristyksissä olo päättyy tänään – lähtö stressaa Anua

10.11.2019 klo 11:38
#bb-anu #bb-kevin
Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

10.11.2019 klo 08:58
#bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbkristian #bbanu
Katsojat äänestivät – talon viimeisen aterian päättää Kristian: "Surströmmingiä?"

Katsojat äänestivät – talon viimeisen aterian päättää Kristian: "Surströmmingiä?"

9.11.2019 klo 23:10
#bbkristian