4.9.2019 klo 19:06

Nyt se on todistettu – porealtaan voi täyttää kahvikupeilla. Ja ämpärillä.

Big Brother -talon asukkaat tarttuivat reippaina toimeen, kun kolmannen päivän päivätehtäväksi määrättiin porealtaan täyttäminen käyttäen vain keittiöstä löytyviä astioita. Aika pian alkoi kuitenkin selvitä, ettei se amme ihan hetkessä täyty, kun käytössä on muutaman desin kuppeja ja puolen litran tuoppeja.

Asukkaat jatkoivat sitkeydellä ja sisulla, ja pian Big Brother armahti heitä tarjoamalla mahdollisuuden ostaa avuksi ämpärin – vain viiden rahnan hintaan. Aikaa tehdä päätös oli vain viisi minuuttia, joten asiasta syntyi huutoäänestys. Lopulta asukkaat päättivät ostaa ämpärin omilla rahnoillaan.

Ja siitähän se homma nopeutui. Jopa ämpärin ostoa vahvasti epäröinyt Krisu myönsi lopulta, että ämpärin ostaminen oli hyvä idea. Melkein koko porukka kerääntyi kannustamaan, kun Helmeri kantoi viimeisen ämpärillisen paljuun. Voittoa ehdittiin juhlia vain muutama hetki, ennen kuin suoritusta alettiin jo epäillä.

"Pitäiskö meijän jatkaa ihan pieni hetki vielä, että se on tarpeeksi, ettei tuu niinku..." Ville aloitti epäilevänä Tuomaana.

"Ei", tuli nopea vastaus Emmalta, joka oli jo aikoja sitten saanut tarpeekseen veden kantamisesta. 

Työnjohtajan roolin ottanut Kristian kävi vielä mittaamassa vedet. 

"Se on siinä", kuului arvio.

Helmeri uhrautui porukan puolesta ja juoksi hakemassa vettä ämpärillä paita hiessä.

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Asukkaat rikkovat piñatat ilolla – mutta nyt dinoja on ympäri pihaa: "Voi v*ttu!"

Asukkaat rikkovat piñatat ilolla – mutta nyt dinoja on ympäri pihaa: "Voi v*ttu!"

31.10.2019 klo 13:08
#bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri #bbkristian #bbville #bbanu
Isoveli antaa kirjeessään nukkumajärjestelyihin kaksi vaihtoehtoa  – kantavatko asukkaat sänkynsä ulos makuuhuoneesta?

Isoveli antaa kirjeessään nukkumajärjestelyihin kaksi vaihtoehtoa – kantavatko asukkaat sänkynsä ulos makuuhuoneesta?

17.9.2019 klo 22:50
Lukekaa tämä selkeällä ja kuuluvalla äänellä: Osa teistä näyttää olevan sitä mieltä, että muuallakin kuin sängyissä nukkuminen on ...
#bbtarina #bbville #bbkevin #bbtuula #bbhelmeri #bbkristian #bbjukka #bbeevaleena #bbmilla #bbmira
Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

2.11.2019 klo 17:18
#bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

1.11.2019 klo 17:32
#bbkimmo #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkristian
Ville ja Kristian eri mieltä onnistuneiden pikkujoulujen reseptistä – Krisu: "Viina ja piparit kuuluu, ja kuuluu kopeloida työkaveria"

Ville ja Kristian eri mieltä onnistuneiden pikkujoulujen reseptistä – Krisu: "Viina ja piparit kuuluu, ja kuuluu kopeloida työkaveria"

31.10.2019 klo 20:48
#bbville #bbkristian #bbhelmeri
Asukkaat antoivat nimeämispisteensä: “Kunnollinen selkäänpuukotus!”

Asukkaat antoivat nimeämispisteensä: “Kunnollinen selkäänpuukotus!”

31.10.2019 klo 15:21
#bbanu #bbville #bbkevin #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo
Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

3.11.2019 klo 21:56
#bbanu #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo #bbville #bbkevin
Tirkistelyväite sai Kevinin kihisemään kiukusta: “Heti kun näen Villen, munani vain kohoaa – olenhan homoseksuaali”

Tirkistelyväite sai Kevinin kihisemään kiukusta: “Heti kun näen Villen, munani vain kohoaa – olenhan homoseksuaali”

31.10.2019 klo 12:02
#bbkevin #bbville #bbkimmo #bbkristian #bbhelmeri #bbanu
Muut asukkaat innostuvat päivätehtävästä – Ville vastahakoisena: “Ei istu minun pirtaan”

Muut asukkaat innostuvat päivätehtävästä – Ville vastahakoisena: “Ei istu minun pirtaan”

30.10.2019 klo 12:27
#bbville #bbkristian #bbanu #bbkimmo #bbhelmeri
BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

29.10.2019 klo 20:01
#bbkevin #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkristian