Käynnistä video
9.11.2019 klo 15:28

Päiväkilpailujen voittaja selvillä - parhaiten suoriutuneelle tuhannen euron sekki!

Asukkaat ovat kilpailleet viikon ajan toisiaan vastaan päiväkilpailujen muodossa. Eniten pisteitä haalinut asukas voittaa Rahalaitoksen tuhannen euron arvoisen sekin!

Helmeri nappasi voiton yhdellätoista pisteellä.

Helmeri pitää ytimekkään puheen:

“Tämä on aika kiva. Kiitos. Tärkeintä ei ole voitto vaan reilu peli!”

 

Pisteet jakautuivat seuraavasti:

Helmeri: 11 pistettä

Anu: 9 pistettä

Kristian: 8 pistettä

Kevin: 7 pistettä

Kimmo: 2 pistettä

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

3.11.2019 klo 21:56
#bbanu #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo #bbville #bbkevin
Nyt se on todistettu – porealtaan voi täyttää kahvikupeilla. Ja ämpärillä.

Nyt se on todistettu – porealtaan voi täyttää kahvikupeilla. Ja ämpärillä.

4.9.2019 klo 19:06
Big Brother -talon asukkaat tarttuivat reippaina toimeen, kun kolmannen päivän päivätehtäväksi määrättiin porealtaan täyttäminen k...
#bbhelmeri #bbkristian #bbville #bbemma
Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

10.11.2019 klo 08:58
#bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbkristian #bbanu
Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

9.11.2019 klo 22:56
#bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbkristian
Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

9.11.2019 klo 21:23
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

9.11.2019 klo 19:20
#bbkristian #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
Kuka ansaitsee 30 000 euroa? Asukkaat nimesivät oman suosikkinsa

Kuka ansaitsee 30 000 euroa? Asukkaat nimesivät oman suosikkinsa

9.11.2019 klo 18:42
#bbkimmo #bbhelmeri #bbanu #bb-helmeri #bbkevin
 Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

9.11.2019 klo 16:53
#bbkimmo #bbkristian #bbanu #bbhelmeri #bbkevin
Anu avautuu Kimmolle yön pikkutunneilla Kalakeittomiehestä: “Ois hienoa nähdä hänet siellä yleisössä”

Anu avautuu Kimmolle yön pikkutunneilla Kalakeittomiehestä: “Ois hienoa nähdä hänet siellä yleisössä”

9.11.2019 klo 10:43
#bbanu #bbkimmo #bbhelmeri #bbkristian
Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

8.11.2019 klo 21:57
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian