Käynnistä video
5.11.2019 klo 13:31

Päiväkisassa pomputellaan – Kevin tuskastuu liian suuriin palloihin: “Ihan mahoton tehtävä!”

Kevin, Kristian, Kimmo, Anu ja Helmeri mittelevät finaaliviikon aikana erilaisissa leikkimielisissä yksilökilpailuissa.

Tänään kaikki asukkaat saavat kaksi samanväristä ilmapalloa, ja täyteen puhalletut pallot heitetään ilmaan, kun Big Brother antaa luvan. Pallot tulee pitää pomputellen ilmassa mahdollisimman pitkään, ja voittaja on hän, jonka pallo tai pallot ovat viimeisenä ilmassa.

Kun Anu on lukenut kirjeen, asukkaat valitsevat silmäänsä miellyttävän värin perusteella omat ilmapallonsa.

“Mä käyn laittaas kisavaatteet päälle”, kovalla kilpailuvietillä varustettu Helmeri tuumaa.

Kevinin pallot ovat olleet ilmassa vasta muutaman sekunnin, kun mies jo parahtaa:

“Ihan mahoton tehtävä – tein todellakin liian isot ilmapallot”.

Helmerin taktiikkaan selvästi kuuluu pallojen pitäminen mahdollisimman lähellä käsiä, jolloin pompottelu ei ole kovin vauhdikasta. Isoveli huomauttaa asiasta, ja Helmeri suurentaa liikkeitään.

Olohuoneessa on kova ähinä ja puhina, sillä asukkaat ottavat kisaamisen tosissaan.

“Onks teillä pomppufiilis?” Kimmo kysyy. Kun kisaa on käyty puolisen tuntia, Anulla, Kimmolla ja Helmerillä yksi pallo ilmassa. Paras tilanne on Kevinillä, joka on onnistunut pitämään ilmassa kummatkin pallonsa.

“No niin Isoveli, börstaa tänne. Börstaa tai lehtipuhallin”, Kristian huikkaa.

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Kimmon päivä käynnistyy Trivial Pursuitilla – väärästä vastauksesta voi olla luvassa pahanmakuinen seuraamus

Kimmon päivä käynnistyy Trivial Pursuitilla – väärästä vastauksesta voi olla luvassa pahanmakuinen seuraamus

5.11.2019 klo 17:28
#bbkristian #bbkimmo #bbkevin #bbanu #bbhelmeri
Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

3.11.2019 klo 21:56
#bbanu #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo #bbville #bbkevin
Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

9.11.2019 klo 21:23
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

9.11.2019 klo 19:20
#bbkristian #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

21.10.2019 klo 21:30
Asukkaat suorittavat parhaillaan Kauas on pitkä matka -viikkotehtävää. Porukka matkaa “Leville” lomalle, mutta kaikkein tyypillisi...
#bbkevin #bbkristian #bbhelmeri #bbjukka #bbkimmo #bbanu #bbville
 Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

9.11.2019 klo 16:53
#bbkimmo #bbkristian #bbanu #bbhelmeri #bbkevin
Big Brother Suomi on noussut syksyn suurimmaksi tv-ilmiöksi  – BB:llä jo yhteensä yli 29 miljoonaa starttia Ruudussa!

Big Brother Suomi on noussut syksyn suurimmaksi tv-ilmiöksi – BB:llä jo yhteensä yli 29 miljoonaa starttia Ruudussa!

29.10.2019 klo 11:32
Suomi on miljoonien kyttääjien maa! Vauhdikkaita viikkotehtäviä, Jukan ja Eeva-Leenan hempeitä hetkiä, Tarinan loputonta puhetulv...
#bbanu #bbkristian #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

29.10.2019 klo 20:01
#bbkevin #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkristian
Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

8.11.2019 klo 21:57
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Asukkaiden upeat luomukset catwalkilla – ken on heistä kaikkein kaunein?

Asukkaiden upeat luomukset catwalkilla – ken on heistä kaikkein kaunein?

7.11.2019 klo 19:18
#bbkevin #bbkristian #bbanu #bbkimmo #bbhelmeri