Käynnistä video
1.11.2019 klo 17:32

Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

Asukkaiden päivätehtävänä on järjestää Big Brother -seitsenottelu keskenään. Asukkaat saavat suunnitella lajit itse käyttäen hyväksi varastohuoneesta löytyvää tarpeistoa sekä talosta löytyviä elementtejä. Paras ottelija palkitaan!

Asukkaat keksivät seuraavat lajit:

Daijupallo: Asukkaat leikkivät hippaa tarrahatut päässä. Jokainen saa kolme palloa, joita tulee yrittää heittää toisen hattuun. Se kenellä on vähiten palloja hatussa voittaa. Maahan tippuneita palloja saa ottaa, mutta palloja saa olla ainoastaan 3 per henkilö. Hippa tapahtuu sisätiloissa. 

Keilaaminen

Tarkkuusheitto: Asukkaat heittävät palloja ämpäreihin ja kattiloihin

Hapsutyynyjen kokoaminen päällekkäin

Hyppynarulla hyppiminen, kaksi muuta asukasta pyörittää narua

Näkkärin syönti ilman veden juontia

Veden kanto ämpärissä pään päällä

 

Lopulta Helmeri suoriutui voittajaksi neljällä pisteellä. Kevin ja Kristian jakoivat hopeasijan kolmella pisteellä. Anu tuli kolmanneksi kahdella pisteellä. Ville ja Kimmo saivat molemmat yhden pisteen, ja jakoivat neljännen sijan.

Helmeri astuu sateenkaarilipun eteen aplodien saattelemana, ja pitää puheen jossa kiittää kaikkia osallistujia.

“Reilu peli on tärkein, ei se voitto!”, päättää Helmeri puheensa riemukkaasti.

“Mut ei voittokaan haittaa?”, kysyy Ville Helmeriltä ilkikurisesti.

“Voitto on plussaa”, vastaa Helmeri hihitellen.

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

3.11.2019 klo 21:56
#bbanu #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo #bbville #bbkevin
Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

2.11.2019 klo 17:18
#bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

21.10.2019 klo 21:30
Asukkaat suorittavat parhaillaan Kauas on pitkä matka -viikkotehtävää. Porukka matkaa “Leville” lomalle, mutta kaikkein tyypillisi...
#bbkevin #bbkristian #bbhelmeri #bbjukka #bbkimmo #bbanu #bbville
Asukkaat antoivat nimeämispisteensä: “Kunnollinen selkäänpuukotus!”

Asukkaat antoivat nimeämispisteensä: “Kunnollinen selkäänpuukotus!”

31.10.2019 klo 15:21
#bbanu #bbville #bbkevin #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo
Asukkaat rikkovat piñatat ilolla – mutta nyt dinoja on ympäri pihaa: "Voi v*ttu!"

Asukkaat rikkovat piñatat ilolla – mutta nyt dinoja on ympäri pihaa: "Voi v*ttu!"

31.10.2019 klo 13:08
#bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri #bbkristian #bbville #bbanu
Tirkistelyväite sai Kevinin kihisemään kiukusta: “Heti kun näen Villen, munani vain kohoaa – olenhan homoseksuaali”

Tirkistelyväite sai Kevinin kihisemään kiukusta: “Heti kun näen Villen, munani vain kohoaa – olenhan homoseksuaali”

31.10.2019 klo 12:02
#bbkevin #bbville #bbkimmo #bbkristian #bbhelmeri #bbanu
BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

29.10.2019 klo 20:01
#bbkevin #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkristian
Kevinin vastuullinen muotishow – ei orjatyövoimaa: “Must on nyt tullut fashion icon!”

Kevinin vastuullinen muotishow – ei orjatyövoimaa: “Must on nyt tullut fashion icon!”

7.11.2019 klo 17:43
#bbkevin #bbhelmeri #bbanu #bbkristian #bbkimmo
Kevinin päivä – kasvonaamiot kaikille: “Varokaa, ettei mee silmään!”

Kevinin päivä – kasvonaamiot kaikille: “Varokaa, ettei mee silmään!”

7.11.2019 klo 16:54
#bbkevin #bbkristian #bbhelmeri #bbkimmo #bbanu
Kristianin päivä saa yllätyskäänteen – olutta, sikareita ja sauna: “Nyt tulee vittu aikuiselle miehelle vittu kyynel”

Kristianin päivä saa yllätyskäänteen – olutta, sikareita ja sauna: “Nyt tulee vittu aikuiselle miehelle vittu kyynel”