18.10.2019 klo 15:08

Päivätehtävä: Historian siipien havinaa

Päivätehtävä liittyy viikkoa värittäneeseen historiateemaan. Jokaisen asukkaan on kerrottava oma tulkintansa jostakinin historiallisesti merkittävästä tapahtumasta, ajanjaksosta tai käsitteestä. Hänen on käytettävä apunaan annettua tai talosta löytyvää rekvisiittaa havainnollistaakseen esitystään.

Kullakin asukkaalla on oltava oma aiheensa. Asukkaiden pitää valita aiheensa näistä vaihtoehdoista:

Pähkinäsaaren rauha

Nuijasota

Noottikriisi

Yöpakkaskriisi

Kampakeraamisen ajan päättyminen

Viipurin pamaus

Isoviha

Pitkä viha

Pikkuviha

Hattujen sota

Pultavan tappio

Elisabetin manifesti

Turun rauha

Anjalan liitto

Kieltolaki

Kalmarin unionin synty

Ruotujakolaitoksen lakkautus

Rälssin synty

Davidin kapina Satakunnassa

Mäntsälän kapina

Mainilan laukaukset

Suuret nälkävuodet

Katsojat äänestävät, kenen tulkinta on paras!

Voittajalle on luvassa jälleen upea palkinto: hän saa valita, vastaanottaako hän 25 Rahalaitoksen kolikkoa eli rahnaa, jotka hän voi käyttää Big Brother -talossa, vai 250 euroa, jonka saa talosta lähtiessään.

Äänestää voit täällä. Äänestys on käynnissä kello 19 asti.

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Viikkotehtävän aikana BB-talossa lasketaan dinosauruksia ja suojellaan dinosauruksen munia!

Viikkotehtävän aikana BB-talossa lasketaan dinosauruksia ja suojellaan dinosauruksen munia!

28.10.2019 klo 13:39
Big Brother -talon yhdeksännellä viikolla talossa näkyy dinosauruksia! Asukkaiden viikkotehtävänä on laskea kaikki näkemänsä dinos...
#viikkotehtävä
Big Brother Suomen voittaja on Kristian! Mies ei ole uskoa uutista todeksi

Big Brother Suomen voittaja on Kristian! Mies ei ole uskoa uutista todeksi

10.11.2019 klo 23:20
#bbkristian
Anu häädettiin finaaliviisikosta toisena, joutui vastaamaan kysymyksiin Helmeristä: "Hän soittaa mulle!"

Anu häädettiin finaaliviisikosta toisena, joutui vastaamaan kysymyksiin Helmeristä: "Hän soittaa mulle!"

10.11.2019 klo 21:54
#bbanu
Kimmo putosi ensimmäisenä finaaliviisikosta: "Nyt tuntuu todella hyvältä!"

Kimmo putosi ensimmäisenä finaaliviisikosta: "Nyt tuntuu todella hyvältä!"

10.11.2019 klo 21:48
#bbkimmo
Finaaliäänestys: Kuka asukkaista voittaa Big Brotherin ja 30 000 euroa?

Finaaliäänestys: Kuka asukkaista voittaa Big Brotherin ja 30 000 euroa?

3.11.2019 klo 22:35
Big Brother Suomi huipentuu sunnuntaina 10.11. finaalilähetykseen, jossa selviää, kuka asukkaista voittaa Big Brotherin sekä 30 00...
Viimeinen ateria – Kristian ei tilannutkaan hapansilakkaa: “Pitäis olla tortillaa, mut täs on kaikennäköstä!”

Viimeinen ateria – Kristian ei tilannutkaan hapansilakkaa: “Pitäis olla tortillaa, mut täs on kaikennäköstä!”

10.11.2019 klo 17:59
Päivätehtävässä tanssitaan ja juhlistetaan finaalipäivää!

Päivätehtävässä tanssitaan ja juhlistetaan finaalipäivää!

10.11.2019 klo 12:51
#bbkimmo #bbkevin #bbkristian #bbanu #bbhelmeri
10 viikon eristyksissä olo päättyy tänään – lähtö stressaa Anua

10 viikon eristyksissä olo päättyy tänään – lähtö stressaa Anua

10.11.2019 klo 11:38
#bb-anu #bb-kevin
Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

10.11.2019 klo 08:58
#bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbkristian #bbanu
Katsojat äänestivät – talon viimeisen aterian päättää Kristian: "Surströmmingiä?"

Katsojat äänestivät – talon viimeisen aterian päättää Kristian: "Surströmmingiä?"

9.11.2019 klo 23:10
#bbkristian