30.10.2019 klo 11:05

Päivätehtävä: Jos olisin dinosaurus...

Asukkaiden tehtävänä on piirtää heille annettuihin t-paitoihin tekstiilitusseilla sellainen dinosaurus, jollainen he olisivat edellisessä elämässä olleet tai tahtoneet olla, jos olisivat eläneet dinosaurusten aikana. Lisäksi heidän tulee keksiä lajille nimi, ja se kirjoitetaan paitaan.

Asukkaat käyttävät kyseisiä t-paitoja tämän päivän.
 
Tämän viikon viikkotehtävänä asukkaiden on pitänyt laskea kaikki näkemänsä dinosaurukset. Samaan aikaan heidän on myös huolehdittava omista henkilökohtaisista dinosauruksen munistaan.
 
Mikäli kaikki munat ovat torstaina viikkotehtävän päättyessä ehjiä, asukkaiden on tiedettävä dinosaurusten määrä 25 dinosauruksen tarkkuudella. Mikäli yksi muna on rikkoutunut, dinosaurusten määrä on tiedettävä 20 tarkkuudella ja niin edelleen. Mikäli viisi munaa tai yli rikkoutuu, asukkaiden on tiedettävä dinosaurusten täsmällisen oikea määrä.
 
Toistaiseksi Kristian on onnistunut rikkomaan yhden munan.
 
Mitähän asukkaat keksivät piirtää paitoihinsa?
Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Kimmon päivä käynnistyy Trivial Pursuitilla – väärästä vastauksesta voi olla luvassa pahanmakuinen seuraamus

Kimmon päivä käynnistyy Trivial Pursuitilla – väärästä vastauksesta voi olla luvassa pahanmakuinen seuraamus

5.11.2019 klo 17:28
#bbkristian #bbkimmo #bbkevin #bbanu #bbhelmeri
Kevinin yölliset touhut herättävät hilpeyttä – halasi Helmeriä ja iski tätä nivusiin

Kevinin yölliset touhut herättävät hilpeyttä – halasi Helmeriä ja iski tätä nivusiin

4.11.2019 klo 12:59
#bbhelmeri #bbkevin #bbanu #bbkristian #bbkimmo
Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

9.11.2019 klo 21:23
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

9.11.2019 klo 19:20
#bbkristian #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

21.10.2019 klo 21:30
Asukkaat suorittavat parhaillaan Kauas on pitkä matka -viikkotehtävää. Porukka matkaa “Leville” lomalle, mutta kaikkein tyypillisi...
#bbkevin #bbkristian #bbhelmeri #bbjukka #bbkimmo #bbanu #bbville
 Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

9.11.2019 klo 16:53
#bbkimmo #bbkristian #bbanu #bbhelmeri #bbkevin
Big Brother Suomi on noussut syksyn suurimmaksi tv-ilmiöksi  – BB:llä jo yhteensä yli 29 miljoonaa starttia Ruudussa!

Big Brother Suomi on noussut syksyn suurimmaksi tv-ilmiöksi – BB:llä jo yhteensä yli 29 miljoonaa starttia Ruudussa!

29.10.2019 klo 11:32
Suomi on miljoonien kyttääjien maa! Vauhdikkaita viikkotehtäviä, Jukan ja Eeva-Leenan hempeitä hetkiä, Tarinan loputonta puhetulv...
#bbanu #bbkristian #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

29.10.2019 klo 20:01
#bbkevin #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkristian
Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

8.11.2019 klo 21:57
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Asukkaiden upeat luomukset catwalkilla – ken on heistä kaikkein kaunein?

Asukkaiden upeat luomukset catwalkilla – ken on heistä kaikkein kaunein?

7.11.2019 klo 19:18
#bbkevin #bbkristian #bbanu #bbkimmo #bbhelmeri